Skuteczność social media
Doradzę ci, jak zmierzyć skuteczność Twoich działań w mediach społecznościowych. Opracuję mierzalne cele, dobiorę do nich wskaźniki i narzędzia pomiaru.
Doradzę ci, jak zmierzyć skuteczność Twoich działań w mediach społecznościowych. Opracuję mierzalne cele, dobiorę do nich wskaźniki i narzędzia pomiaru.
Skuteczność public relations
Pokaż mi swoją obecną strategię public relations, a ja doradzę ci, jak będziesz mógł zmierzyć jej skuteczność i na bieżąco monitorować jej postępy.
Pokaż mi swoją obecną strategię public relations, a ja doradzę ci, jak będziesz mógł zmierzyć jej skuteczność i na bieżąco monitorować jej postępy.
Skuteczność marketingu
Doradzę, jak mierzyć skuteczność marketingu. Pomogę skonstruować mierzalny plan strategii marketingowej wraz z listą wskaźników i rekomendacjami narzędzi.
Doradzę, jak mierzyć skuteczność marketingu. Pomogę skonstruować mierzalny plan strategii marketingowej wraz z listą wskaźników i rekomendacjami narzędzi.
Narzędzia badawcze dla agencji
Moje doświadczenie w budowie narzędzi badawczych związanych z mediami społecznościowymi pozwala mi doradzać innym, tak takie narzędzia projektować i budować.
Moje doświadczenie w budowie narzędzi badawczych związanych z mediami społecznościowymi pozwala mi doradzać innym, tak takie narzędzia projektować i budować.
Badanie desk research
Desk research (analiza źródeł wtórnych, badania źródeł zastanych) to badanie wstępne, realizowane przed podjęciem właściwego badania. Pomaga w podejmowaniu decyzji badawczych, jest też przydatne w planowaniu strategii działań komunikacyjnych.
Desk research (analiza źródeł wtórnych, badania źródeł zastanych) to badanie wstępne, realizowane przed podjęciem właściwego badania. Pomaga w podejmowaniu decyzji badawczych, jest też przydatne w planowaniu strategii działań komunikacyjnych.
Badania sondażowe
Badania sondażowe to najpopularniejsza metoda badawcza. Wynika to z kilku charakterystycznych cech tych badań: możliwości generalizacji, standaryzacji i reprezentatywności.
Badania sondażowe to najpopularniejsza metoda badawcza. Wynika to z kilku charakterystycznych cech tych badań: możliwości generalizacji, standaryzacji i reprezentatywności.
Badania social media
Badania social media w ostatnich latach rozwijają się bardzo intensywnie. Zajmuję się nimi niemal od samego początku, jak tylko media społecznościowe zaczęły popularyzować się w Polsce.
Badania social media w ostatnich latach rozwijają się bardzo intensywnie. Zajmuję się nimi niemal od samego początku, jak tylko media społecznościowe zaczęły popularyzować się w Polsce.
Audyt social media
Bez dobrze przeprowadzonego audytu social media trudno zaplanować strategię działań czy też zdecydować o wyborze konkretnych mediów społecznościowych.
Bez dobrze przeprowadzonego audytu social media trudno zaplanować strategię działań czy też zdecydować o wyborze konkretnych mediów społecznościowych.
Audyt public relations
Audyt public relations to badanie, które podsumowuje dotychczasową komunikację organizacji. Jest przydatny w momencie rozpoczęcia działań PR lub też w momencie większych zmian.
Audyt public relations to badanie, które podsumowuje dotychczasową komunikację organizacji. Jest przydatny w momencie rozpoczęcia działań PR lub też w momencie większych zmian.
Analiza social media
Analiza social media jest przydatna na wszystkich etapach prowadzenia komunikacji biznesowej. Pozwala trafnie ocenić sytuację przed rozpoczęciem działań w social media i zoptymalizować działania już prowadzone.
Analiza social media jest przydatna na wszystkich etapach prowadzenia komunikacji biznesowej. Pozwala trafnie ocenić sytuację przed rozpoczęciem działań w social media i zoptymalizować działania już prowadzone.