- Raport Strategiczny Internet 2018/2019 – artykuł „Użytkownicy internetu w Polsce”, IAB Polska, 2019
- Serwisy z petycjami online – raport w oparciu o dane z badania Gemius/PBI, PBI, 2018
- Raport Strategiczny Internet 2018 – artykuły „Witryny internetowe” i „Użytkownicy internetu w Polsce”, IAB Polska, 2018
- Wikipedia i jej użytkownicy – raport w oparciu o dane z badania Gemius/PBI, PBI, 2017
- Customer Care Tools & Trends 2017 – raport we współpracy z Take Care, 2017
- Raport strategiczny Internet 2016/2017 – artykuł „Witryny internetowe”, IAB Polska, 2017
- Raport strategiczny Internet 2015/2016 – artykuł „Witryny internetowe”, IAB Polska, 2016
- Polscy internauci-gracze 2015 – raport z badań sondażowych przeprowadzonych przez PBI
- Polska blogosfera 2014 – badanie wykonane metodą analizy treści we współpracy z Newspoint.
- Krajowy standard kompetencji zawodowych. Analityk raportów i informacji medialnych – koordynowanie prac komisji tworzącej standard, przeprowadzenie badania, styczeń-kwiecień 2013
- Tatar z Sokołowa. Anatomia kryzysu w internecie” (2013) – badanie sondażowe zrealizowane we współpracy z dr Tomaszem Baranem, Ariadna.
- Blogerzy 2013. Znajomość, wizerunek, znaczenie – raport z badań sondażowych przeprowadzonych wspólnie z dr. Tomaszem Baranem w lipcu 2012 – marcu 2013.
- Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat – autorka części rodziału Badania marketingowe w internecie.
- Opinie polskich specjalistów PR na temat pomiaru działań PR – projekt badawczy zrealizowany na potrzeby rozprawy doktorskiej w grudniu 2009 r. – marcu 2010 r. Pobierz: raport w wersji PL raport w wersji ENG
- Raport strategiczny IAB Polska Internet 2007 Polska – Europa – Świat – autorka części fragmetu poświęconego monitoringowi komunikacji w internecie.
- Działania public relations w sektorze nowych technologii – projekt badawczy przeprowadzony przez ITBC Communication i Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie w 2007 r. Wraz z Dariuszem Tworzydło byliśmy koordynatorami projektu.
- Metody pomiaru efektów działań PR, badanie kwestionariuszowe on-line zrealizowane we współpracy z wortalem Piar.pl w maju 2003. Pobierz: artykuł z wynikami raportu zamieszczony w magazynie Brief w październiku 2003.