Strategia social media
Opracowuję plany działań w mediach społecznościowych, wraz ze starannie dopracowanymi rekomendacjami dotyczącymi pomiaru.
Opracowuję plany działań w mediach społecznościowych, wraz ze starannie dopracowanymi rekomendacjami dotyczącymi pomiaru.
Strategia public relations - plan działań PR
Otrzymasz starannie opracowaną strategię PR, wraz z rekomendacjami, jak powinien wyglądać pomiar efektów.
Otrzymasz starannie opracowaną strategię PR, wraz z rekomendacjami, jak powinien wyglądać pomiar efektów.
Strategia marki
Jako doświadczony ekspert w zakresie komunikacji marek pomagam w tworzeniu marek i ich rebrandingu.
Jako doświadczony ekspert w zakresie komunikacji marek pomagam w tworzeniu marek i ich rebrandingu.
Mierzalne cele komunikacyjne
Doradzam przy opracowywaniu mierzalnych celów i propozycji wskaźników mierzących realizację tych celów.
Doradzam przy opracowywaniu mierzalnych celów i propozycji wskaźników mierzących realizację tych celów.
Content marketing
Pomogę ci zaplanować i przeprowadzić skuteczne działania content marketingowe. Zadbam o jakość i atrakcyjność wizualną treści.
Pomogę ci zaplanować i przeprowadzić skuteczne działania content marketingowe. Zadbam o jakość i atrakcyjność wizualną treści.
Analiza strategiczna public relations
Przygotowuję analizy wstępne public relations, korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia w tworzeniu strategii public relations i strategii marek, a także z wiedzy i doświadczenia w zakresie mierzenia efektów działań komunikacyjnych.
Przygotowuję analizy wstępne public relations, korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia w tworzeniu strategii public relations i strategii marek, a także z wiedzy i doświadczenia w zakresie mierzenia efektów działań komunikacyjnych.
Analiza strategiczna marki
Przygotowuję analizy, korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia w tworzeniu strategii strategii marek, a także z wiedzy i doświadczenia w zakresie mierzenia efektów działań komunikacyjnych.
Przygotowuję analizy, korzystając z mojego wieloletniego doświadczenia w tworzeniu strategii strategii marek, a także z wiedzy i doświadczenia w zakresie mierzenia efektów działań komunikacyjnych.