Narzędzia badawcze dla agencji interaktywnych, public relations czy reklamowych to stosunkowo nowy trend. Wynika z narastającej konkurencji na rynku public relations i agencji interaktywnych. Coraz trudniej się wyróżnić spośród grona licznych firm (do których ciągle dołączają nowe). Dlatego agencje starają się budować unikalne wyróżniki własnej oferty.
Jednym z takich wyróżników są własne narzędzia badawcze i własne metodologie. Agencje public relations, interaktywne czy reklamowe stosują swoje unikalne sposoby oceny wizerunku marki, pozycjonowania marki, oceny efektów prowadzonych działań czy monitorowania bieżących trendów. Mają również swoje własne aplikacje pozwalające im realizować tego rodzaju badania i prezentować ich wyniki klientom. Jednak w codziennym pośpiechu, przygotowywaniu się do kolejnych przetargów czy bieżącej obsłudze klientów, trudno skupić się na realizacji dodatkowego projektu badawczego. Dlatego warto tego rodzaju prace zlecać zewnętrznym ekspertom.
Pomogę Ci w stworzeniu unikalnych narzędzi badawczych dla Twojej agencji. Dzięki mojej szerokiej wiedzy i orientacji w temacie komunikacji marketingowej otrzymasz rzetelną analizę dostępnych już na rynku narzędzi badawczych dla agencji oraz propozycję autorskiego narzędzia. Sieć współpracujacych ze mną partnerów badawczych pozwoli na potwierdzenie skuteczności narzędzia za pomocą niezależnych badań. Pomogę Ci również w zaprojektowaniu rozwiązania od strony biznesowej, wdrożeniu i testach, co zaowocuje stworzeniem aplikacji, która ułatwi bieżace prace nad tworzeniem strategii dla marek. Efektem końcowym będzie sprawdzone, autorskie narzędzie, pozwalające Ci wyróżnić Twoją ofertę spośród innych.
Jeśli jesteś zainteresowany tym typem usługi, skontaktuj się ze mną: kontakt(at)annamiotk.pl lub + 48 604 151 295.