Video marketing nie YouTube
Książka dla nieprzekonanych, czy wideomarketing jest dobrym narzędziem promocji firmy. Autorka pokazuje najnowsze trendy w konsumpcji mediów i przekonuje, że wideo w internecie ma przyszłość. Dyskutuje również z najczęstszymi obawami firm. Pokazuje typy treści nadające się do wideo i najczęściej spotykane formaty. Dokonuje również przeglądu najpopularniejszych serwisów z treściami wideo.
Książka dla nieprzekonanych, czy wideomarketing jest dobrym narzędziem promocji firmy. Autorka pokazuje najnowsze trendy w konsumpcji mediów i przekonuje, że wideo w internecie ma przyszłość. Dyskutuje również z najczęstszymi obawami firm. Pokazuje typy treści nadające się do wideo i najczęściej spotykane formaty. Dokonuje również przeglądu najpopularniejszych serwisów z treściami wideo.
Mała wielka zmiana
W swojej najnowszej książce Philip Zimbardo odwołuje się do praw psychologii społecznej opisanych w słynnej książce Roberta Cialdiniego. Dostarcza również praktycznych wskazówek, jak wykorzystać je w codziennym życiu. Jak przekonać obywateli, aby płacili podatki w terminie? Jak przekonać właścicieli gospodarstw domowych, aby oszczędzali energię? Istnieją na to proste i skuteczne sposoby.
W swojej najnowszej książce Philip Zimbardo odwołuje się do praw psychologii społecznej opisanych w słynnej książce Roberta Cialdiniego. Dostarcza również praktycznych wskazówek, jak wykorzystać je w codziennym życiu. Jak przekonać obywateli, aby płacili podatki w terminie? Jak przekonać właścicieli gospodarstw domowych, aby oszczędzali energię? Istnieją na to proste i skuteczne sposoby.