Polecam przeczytać

Video marketing nie YouTube

Książka dla nieprzekonanych, czy wideomarketing jest dobrym narzędziem promocji firmy. Autorka pokazuje najnowsze trendy w konsumpcji mediów i przekonuje, że wideo w internecie ma przyszłość. Dyskutuje również z najczęstszymi obawami firm. Pokazuje typy treści nadające się do wideo i najczęściej spotykane formaty. Dokonuje również przeglądu najpopularniejszych serwisów z treściami wideo.

Mała wielka zmiana

W swojej najnowszej książce Philip Zimbardo odwołuje się do praw psychologii społecznej opisanych w słynnej książce Roberta Cialdiniego. Dostarcza również praktycznych wskazówek, jak wykorzystać je w codziennym życiu. Jak przekonać obywateli, aby płacili podatki w terminie? Jak przekonać właścicieli gospodarstw domowych, aby oszczędzali energię? Istnieją na to proste i skuteczne sposoby.

Anna Miotk
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.