Badania social media

Badania social media to ten obszar internetu, który w ostatnich latach rozwija sie niezwykle dynamicznie. W związku z tym pojawiła się potrzeba jego dokładniejszego eksplorowania – o czym świadczy wysyp badań nad social media i badań social media, jaki ma miejsce ostatnio.

W badaniach marketingowych spotyka się kilka typów badań social media: aaudyt social media, analiza blogerów i influencerów, analiza social media, analiza bieżących trendów (coolhunting). Audyt social media to badanie przeprowadzane przez rozpoczęciem działań w social media lub też w momencie istotnych zmian. Analiza social media czy też monitoring social media to dokonywana na bieżąco ocena komunikacji, która odbywa się w oparciu o listę wcześniej ustalonych wskaźników. Analiza blogerów i influencerów pozwala na wybór osób, które są najbardziej efektywne pod kątem przeprowadzenia kampanii. Analiza social media pozwoli zorientować się co do tego, jak wygląda bieżąca komunikacja marki. Z kolei analiza bieżących trendów w social media pozwala Ci zorientować się, jakie tematy w danym momencie zyskują szczególną popularność, jakie trendy i mikrotrendy można zaobserwować, które kanały social media zaczynają być bardziej popularne i jaki rodzaj komunikowania się w nich obowiązuje.

Moje zainteresowanie mediami społecznościowymi sprawi, że otrzymasz plan badania dokładnie zakrojony do Twoich potrzeb badawczych. Doradzę Ci również najtańsze i najbardziej skuteczne metody znalezienia odpowiedzi na Twoje pytania, a moje doświadczenie badawcze i sieć zaufanych partnerów badawczych pozwoli mi na zrealizowanie całego projektu od początku do końca.

Jeśli jesteś zainteresowany zbadaniem wybranego obszaru mediów społecznościowych, skontaktuj się ze mną: kontakt(at)annamiotk.pl lub + 48 604 151 295.