Leksykon public relations

Trochę autolansu.

Na rynku jest już dostępny „Leksykon public relations” pod red. prof. Jerzego Olędzkiego i dr. Dariusza Tworzydło, wydany przez Newsline. Jestem autorką kilkunastu haseł, poświęconych PR online, badaniom w public relations i pomiarowi efektów działań PR. Lada dzień powinnam dostać pocztą mój autorski egzemplarz.

tworzydlo_leksykon_pr_2

Więcej informacji o książce: Newsline (stąd pochodzi też obrazek).


Anna Miotk
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.