Spotykamy się, aby podyskutować o polskim rynku i polskich narzędziach monitoringu social media.
Spotkanie pod hasłem „Rynek monitoringu i analizy social media 2013” obędzie się w przyszłą środę, 11 grudnia i rozpocznie się o 17:30. Miejsce to XII piętro Zebra Tower przy ulicy Mokotowskiej 1 w Warszawie. Dyskutować udział przedstawiciele firm monitorujących social media (my, czyli Newspoint, Sentione i Radian6), firm analizujących dane z Facebooka (Sotrender i Cheesecat), firm badawczych (IRCenter). Z tego, co widziałam na stronie wydarzenia na Facebooku, wybiera się też śmietanka blogersko-dziennikarska. Spotkaniu patronują Brief i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Incjatorami spotkania są firmy IRCenter i Sentione, które opracowały raport dotyczący polskich narzędzi social media. Będziemy o nim dyskutować. Pewnie także o tym, jak inaczej można przygotować taki raport. Będziemy dyskutować o tym, jak porównywać narzędzia do monitoringu, jakie są wyzwania stojące przed ich twórcami oraz zastanawiać się nad przyszłymi trendami.
Jeśli chcecie się wybrać, potwierdzajcie się u Alberta Hupy pod adresem albert.hupa(at)ircenter.com. Uwaga – jutro ostatni dzień na wysyłanie zgłoszeń!