Dzisiaj zapowiedź wydarzenia poświęconego promocji w mediach społecznościowych.
Już za trzy tygodnie, 14 listopada, odbędzie się seminarium „Marketing zanurzony w społecznościach”, organizowane przez Katedrę Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Jak piszą organizatorzy, trudno wyobrazić sobie współczesny marketing bez kontekstu społeczności. Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych przestało być modą i fanaberią kierowaną wyłącznie do młodych nabywców, a stało się koniecznością i skutecznym sposobem wspierania sprzedaży i budowania relacji z klientami. Stawiają też pytania: Dokąd zmierzają media społecznościowe i ich wykorzystanie w marketingu? Czy polskie firmy są gotowe na social media marketing? Czy to się opłaca? Jak zmierzyć efektywność tego typu działań? Podczas seminarium poszukamy na nie odpowiedzi.
Towarzystwo prelegenckie szykuje się wyjątkowo zacne:
- ze strony gospodarzy: prof. Grzegorz Mazurek/dr Jolanta Tkaczyk (Katedra Marketingu ALK) – opowiedzą o bieżących trendach w marketingu społecznościowym, podobnie jak dr Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska
- Prof. Dariusz Jemielniak z ALK będzie mówił o crowdsourcingu
- Wojciech Zdunek, Dyrektor Sprzedaży Streetcom, opowie o marketingu rekomendacji
- o współpracy z blogerami wypowiedzą się: Maciej Budzich – bloger, ekspert nowych mediów (Mediafun), Ewelina Polińska- Nadra – Brand Manager (Żywiec Zdrój) i Aleksander Winciorek – Research and Insights Director (VML Poland)
- Dominik Kaznowski, Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN (PWN) opowie o przyszłości marketingu w social media
- Katarzyna Szymielewicz z Fundacji Panoptykon opowie o ciemnej stronie social media marketingu
- a moja skromna osoba – o pomiarze skuteczności i efektywności mediów społecznościowych w marketingu.
Udział w seminarium jest bezpłatny, trzeba się tylko wcześniej zarejestrować. Nie zwlekajcie – liczba miejsc jest ograniczona. Tutaj można się zapisać: