Anna Miotk

  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Konferencje
    • W mediach
  • Baza wiedzy
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Polecam przeczytać
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Kontakt
  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Konferencje
    • W mediach
  • Baza wiedzy
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Polecam przeczytać
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Kontakt
  • Start
  • /
  • Po polsku
  • /
  • Zaproszenie: marketing zanurzony w społecznościach, Akademia Leona Koźmińskiego

Zaproszenie: marketing zanurzony w społecznościach, Akademia Leona Koźmińskiego

28/10/2013
1 Komentarz

Dzisiaj zapowiedź wydarzenia poświęconego promocji w mediach społecznościowych.

Już za trzy tygodnie, 14 listopada, odbędzie się seminarium „Marketing zanurzony w społecznościach”, organizowane przez Katedrę Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Jak piszą organizatorzy, trudno wyobrazić sobie współczesny marketing bez kontekstu społeczności. Wykorzystanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych przestało być modą i fanaberią kierowaną wyłącznie do młodych nabywców, a stało się koniecznością i skutecznym sposobem wspierania sprzedaży i budowania relacji z klientami. Stawiają też pytania: Dokąd zmierzają media społecznościowe i ich wykorzystanie w marketingu? Czy polskie firmy są gotowe na social media marketing? Czy to się opłaca? Jak zmierzyć efektywność tego typu działań? Podczas seminarium poszukamy na nie odpowiedzi.

Towarzystwo prelegenckie szykuje się wyjątkowo zacne:

  • ze strony gospodarzy: prof. Grzegorz Mazurek/dr Jolanta Tkaczyk (Katedra Marketingu ALK) – opowiedzą o bieżących trendach w marketingu społecznościowym, podobnie jak dr Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska
  • Prof. Dariusz Jemielniak z ALK będzie mówił o crowdsourcingu
  • Wojciech Zdunek, Dyrektor Sprzedaży Streetcom, opowie o marketingu rekomendacji
  • o współpracy z blogerami wypowiedzą się: Maciej Budzich – bloger, ekspert nowych mediów (Mediafun), Ewelina Polińska- Nadra – Brand Manager (Żywiec Zdrój) i Aleksander Winciorek – Research and Insights Director (VML Poland)
  • Dominik Kaznowski, Dyrektor ds. E-commerce Grupy PWN (PWN) opowie o przyszłości marketingu w social media
  • Katarzyna Szymielewicz z Fundacji Panoptykon opowie o ciemnej stronie social media marketingu
  • a moja skromna osoba – o pomiarze skuteczności i efektywności mediów społecznościowych w marketingu.

Udział w seminarium jest bezpłatny, trzeba się tylko wcześniej zarejestrować. Nie zwlekajcie – liczba miejsc jest ograniczona. Tutaj można się zapisać: 

Formularz rejestracyjny

Mam nadzieję, że spotkamy się 14 listopada 🙂

marketing zanurzony w spolecznosciach

  • Tweet
  • Share 0
  • LinkedIn 0

Powiązane artykuły:

Socialmediowo – Czwartkowe Spotkania Social Media i Akademia Socjomanii Default ThumbnailGetResponse – Email marketing quiz Default ThumbnailE-mail marketing w Polsce – raport z badań GetResponse Marketing nie ma granic?
Tagi: badania social media crowdsourcing efektywność social media marketing mix monitoring marki strategia social media

Polecam przeczytać

Skuteczne Social Media
Badania w PR

Polub bloga na Facebooku

Blog Anny Miotk

Najpopularniejsze artykuły

  • Kilka najnowszych raportów z badań w social media

    01/06/2011
  • Raport badawczy: IAB Polska – E-konsumenci. Odzież

    12/11/2014
  • Podsumowanie Euro 2012

    04/07/2012
  • Social Media Manual – raport

    09/03/2011
  • Rośnie liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci – badanie Gemius dla e-Commerce Polska

    22/04/2014
  • Jak korzystamy z Facebooka – badanie K2 Internet

    15/03/2011
  • Zaproszenie: Rynek monitoringu i analizy social media 2013

    05/12/2013
  • Mobile Institute: Social Hearts – raport social media

    22/08/2014
  • Raport: Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

    07/02/2014
  • Raport badawczy: IAB Polska – E-konsumenci. Finanse

    24/04/2015

analityka social media analiza treści analiza wydźwięku autolans Anny Miotk badania e-commerce badania e-marketingowe badania Facebook badania internetu badania marketingowe badania public relations badania rynkowe badania social media badania sondażowe blog efektywność pr efektywność social media ekwiwalent reklamowy fake news featured kampania public relations kampania social media konferencje marketing konferencje social media książki marketingowe lifestyle marketing mix metody i techniki pr mierzenie efektów pr mierzenie skuteczności pr modele pomiaru efektów działań PR monitoring marki personal branding polska blogosfera pomiar efektów działań PR raport raport social media rozwój osobisty social media social media monitoring strategia public relations strategia social media sytuacja kryzysowa szkolenie marketing szkolenie public relations szkolenie social media

Najnowsze komentarze

Jeśli chcesz mnie spotkać na żywo

  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Konferencje
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
© 2014 Anna Miotk. Wszystkie prawa zastrzeżone
Design sixbox.es
Wdrożenie Michał Osiński