Sprawdź, w jaki sposób realizujesz swoje kampanie email marketingowe i co możesz w nich poprawić.
Czas wakacyjny dobiega końca. Na blogu, czego jeszcze nie widzicie, trwają dość intensywne prace porządkowe i drobne udoskonalenia. Już za moment będą widoczne pierwsze efekty. Większe porządki planuję za kilka miesięcy.
A póki co mam dla Was zaproszenie. Być może korzystacie z email marketingu albo dopiero chcielibyście się dowiedzieć, jak z niego poprawnie korzystać. Jeśli tak, narzędzie „Email marketing quiz„ uruchomione przez GetResponse, jest dla Was. Odpowiedzcie na kilkanaście pytań, a dowiecie się, które elementy e-marketingu macie już dobrze opracowane, a nad czym powinniście jeszcze popracować, aby Wasz marketing był skuteczniejszy. Quiz jest dość krótki – odpowiadacie na kilkanaście zamkniętych pytań, co zajmuje ok. 2 minut. Zrobiłam już test z myślą o blogasku i uświadomiłam sobie, że email marketing jest to niezłe narzędzie, którego tajników nie do końca jescze dobrze rozgryzłam.
Pytania w quizie określają skuteczność różnych aspektów kampanii email marketingowych – m.in. kwestie budowania listy odbiorców, segmentacji, dostarczalności oraz optymalizacji wysyłanych newsletterów. Na podstawie udzielonych odpowiedzi zostaje obliczony wynik wraz z krótkim opisem, z którego dowiecie się jaki poziom mają prowadzone przez niego kampanie email marketingowe. W zależności od osiągniętego rezultatu, otrzymacie garść porad, które pomogą Wam poprawić skuteczność Waszych newsletterów. Ale to nie wszystko. Na podstawie odpowiedzi udzielonych przez uczestników quizu zostanie przygotowany raport, który pokaże email marketingu w Polsce. Dowiecie się zatem, jak odpowiadali inni.
Zapraszam do udziału w quizie! Aby sprawdzić skuteczność swojego email marketingu – kliknij tutaj.
A dlaczego zapraszam – bo annamiotk.pl patronuję, w zacnym towarzystwie. Poza mną patroni medialni badania to: Nowoczesna Firma, Marketing w Praktyce, Mensis.pl, Brief, WirtualneMedia.pl, Bankier.pl oraz Wirtualna Polska. Patronatem merytorycznym badanie objęli: Lewiatan, IAB Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.