Wzrosną wydatki na reklamę w nowych mediach

W Polsce obserwuje się wzrost wydatków na reklamę w internecie. W Stanach Zjednoczonych coraz większym zainteresowaniem reklamodawców cieszą się social media, mimo, iż gospodarka Stanów Zjednoczonych balansuje na krawędzi recesji. Jak wynika z najnowszego raportu Forrester Research, nawet w obliczu spadku koniunktury marketerzy planują zwiększyć (26% badanych) lub też pozostawić na niezmienionym poziomie wydatki na nowe media (46% badanych). Najwięcej wskazań – ponad 40% – przypada na sieci społecznościowe, UGC oraz blogi. Mocno trzyma się też marketing e-mailowy (pytanie tylko, co przez to rozumieją autorzy reportu, czy tradycyjne mailingi, czy także reklamę kontekstową w skrzynkach odbiorców). To Stany. Prędzej czy później można się spodziewać, że ten trend dotrze i do nas (ciekawe, czy i kiedy dotrze recesja – ekonomiści wyjątkowo nie są zgodni – i jak tym razem wpłynie ona na rynek internetowy).Zdjęcie pochodzi z serwisu sxc.hu


Partnerzy