Sztuka public relations – konkurs

Blog ma już cztery lata, a w ramach świętowania (notka podsumowująca też będzie, ale później) zaplanowałam w lutym  trzy konkursy książkowe. W pierwszym do wygrania 1 egzemplarz książki „Sztuka public relations”, wydanej przez Związek Firm Public Relations.

Książka „Sztuka public relations. Z doświadczeń polskich praktyków” została napisana przez kilkunastu autorów, praktyków PR a zarazem przedstawicieli największych w Polsce agencji public relations. Porusza takie obszary PR, jak planowanie działań komunikacyjnych, relacje z mediami, PR korporacyjny, PR produktowy, komunikacja wewnętrzna, organizacja imprez i sponsoring, komunikacja kryzysowa, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw, relacje ze społecznością lokalną czy public affairs i lobbying. Jest mowa także o nowych narzędziach PR, takich jak media społecznościowe, budżetowaniu, wyborze agencji PR, kwestiach etycznych czy mierzeniu efektów działań PR. Tekstom towarzyszy mnóstwo praktycznych przykładów, a temat wiodący danego rozdziału jest  zaprezentowany w formie humorystycznego obrazka. Ogólnie – user friendly. Książka powinna się znaleźć w biblioteczce każdego, kto poważnie interesuje się PR.

Kilka słów o wydawcy książki, czyli Związku Firm Public Relations (którego uprzejmości zawdzięczamy egzemplarz konkursowy):

Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i obecnie zrzesza 37 agencji członkowskich. Związek jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do spraw Komunikacji (ICCO). Podpisał także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).

Do obszarów szczególnego zainteresowania ZFPR należą: budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami, krzewienie wysokich standardów etycznych w branży oraz podnoszenie świadomości potrzeby korzystania z profesjonalnych usług PR. ZFPR jest organizatorem dorocznego Kongresu Ekspertów i Specjalistów Public Relations PR FORUM oraz konkursu na najlepsze kampanie PR – „Złote Spinacze”. Związek prowadzi również kursy renomowanej London School of Public Relations (LSPR). Strona www Związku Firm Public Relations: www.zfpr.pl

A teraz co zrobić, aby to świetne wydawnictwo renomowanej organizacji branżowej, trafiło w Wasze ręce – czyli zasady konkursu:

  • Zadanie konkursowe polega na wpisaniu komentarza – odpowiedzi napytanie „Czym dla Ciebie jest public relations?” pod notką z recenzjąksiążki na blogu. Komentujący powinien również zostawić w odpowiednim polu formularza swój adres e-mail (adres nie jest widoczny dla innychczytających, widzi go tylko autorka bloga).
  • Jedna osoba może dodać jeden komentarz. Kilka komentarzy napisanychprzez tę samą osobę będzie traktowanych jako jeden komentarz.
  • Konkurs rozpocznie się w dniu 10 lutego i potrwa do godz. 23:59:99 w dniu 19 lutego 2012 r.
  • Wypowiedzi oceniać będzie 2-osobowa komisja w składzie: MagdalenaWasilewska – przedstawicielka ZFPR, Anna Miotk – autorka bloga.
  • Pod uwagę będzie brana oryginalność wypowiedzi, jej wyróżnianie się na tle innych, dojrzałość w podejściu do tematu, a także zrozumiałośći poprawność językowa.
  • Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 22 lutego 2012 r.   Zwycięzca zostanie również powiadomiony e-mailowo.

Zapraszam do udziału!