Konkurs z książką o badaniach w public relations

Trzecia rocznica bloga (8 lutego) minęła mi w totalnym zabieganiu, więc konkurs, z którym z tej okazji się nosiłam, ogłaszam dopiero teraz.

Zadanie konkursowe jest proste. Proszę, napiszcie w komentarzach, co Waszym zdaniem powinna zawierać książka, która mówi o badaniach w public relations i mierzeniu efektywności działań public relations. Jakie tematy, zagadnienia, kwestie, powinny być w niej poruszone? Jak taka książka powinna być napisana?

Wśród wszystkich, którzy zostawią komentarze na blogu (i tylko na blogu, komentarze np. z Facebooka nie wchodzą w grę), uznaniowo wybiorę dwóch szczęśliwców, którzy skonfrontują swoje marzenia z rzeczywistością. Otrzymają oni darmowe egzemplarze książki „Badania i pomiar efektów w public relations” pod redakcją Dariusza Tworzydło i Zbigniewa Chmielewskiego, wydanej przez wydawnictwo Newsline. Uwaga: jedna osoba może zostawić jeden komentarz (jeśli będzie ich więcej, zostanie to również potraktowane jako jeden komentarz). Konkurs trwa do przyszłego piątku, 25 marca, do godz. 23:59:60. Wyniki zostaną ogłoszone w poniedziałek, 28 marca.

O nagrodzie: Książka „Badania i pomiar efektów w public relations” pod redakcją Dariusza Tworzydło i Zbigniewa Chmielewskiego powstała dzięki współpracy grupy autorów specjalizujących się zawodowo w badaniach dla public relations. O problematyce badawczej we współczesnym PR napisał Maciek Siejewicz, ja jestem autorką kolejnego rozdziału, o mierzeniu efektów działań komunikacyjnych, Małgorzata Wydrzyńska, Darek Tworzydło i Zbyszek Chmielewski są autorami rozdziałów o procesie badawczym – jego planowaniu i realizacji, Artur Kotliński i Agnieszka Urban napisali z kolei o gromadzeniu i obróbce danych oraz prezentacji i promocji wyników badań, badaniami w internecie zajął się Wojciech Szymański, zaś Sebastian Bykowski podzielił się rozwiązaniami, które stosuje w swojej pracy.


Partnerzy