Czy takie zagadnienia jak omnichannel marketing, fast data, ambient intelligence oraz programmatic buying, brzmią dla Ciebie tajemniczo? Czy chciałbyś się dowiedzieć, co się pod nimi kryje? Jeśli tak, konferencja Marketing and Technology Congress to wydarzenie, którego nie powinieneś przegapić.
Konferencja Marketing and Technology Congress będzie miała miejsce we czwartek, 16 kwietnia b.r. w Warszawie. Zostało zorganizowane przez grupę wydawniczą PWN i HG INTELLIGENCE S.A. Dotyczy nowoczesnych technologii i trendów w marketingu ściśle związanych z postępem technologicznym. Jednym z głównych założeń konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego marketera, takich jak poznanie narzędzi do skutecznej integracji działań online i offline czy narzędzi content marketingu. Poruszony zostanie również temat ostatnich zmian w prawie konsumenckim i ich znaczenia dla sklepów oraz wykorzystanie systemów płatności mobilnych w działaniach sprzedażowych.
Konferencja Marketing and Technology Congress odbędzie się z udziałem m.in. takich prelegentów, jak:
- Sylwia de Weydenthal z Facebooka, która opowie o zmieniającej się roli narzędzi marketingowych w erze cyfrowej;
- Barbara Stawarz z Content King, która opowie o skutecznym marketingu treści;
- Artur Kurasiński z Fokusa, który tym razem skupi się na marketingu wideo;
- Piotr Bucki, niezależny konsultant, który poświęci swoją prezentację pokoleniu millenialsów;
- Andrzej Garapich z PBI (mój szef), który weźmie udział w panelu dyskusyjnym na temat marketingu opartego na danych (data-driven marketing);
- Adam Malicki z Polskiego Standardu Płatności, który opowie o płatnościach mobilnych
- Paweł Sala (Fresh Mail) – o faktach i mitach na temat big data;
a to jeszcze nie wszyscy prelegenci. Konferencja Marketing and Technology Congress zakłada dużą dawkę praktycznej wiedzy, opartej na doświadczeniu poszczególnych prelegentów oraz na przykładach zaczerpniętych od innych firm.
Dlaczego pisze właśnie o tej konferencji? Bo mam dwie darmowe wejściówki dla Was od organizatorów. Okazja jest niebagatelna – zwykła wejściówka kosztuje 790 PLN. Jak zwykle poproszę jednak o coś w zamian 🙂
Zadanie konkursowe jest proste:
- Zapisz się do blogowego newslettera.
- Pozostaw komentarz pod tym tekstem – dlaczego to właśnie Ty powinieneś wziąć udział w konferencji.
- Pamiętaj, aby podać w komentarzu ten sam adres e-mail, który podałeś w newsletterze.
- Wystarczy, że pozostawisz jeden komentarz.
- Na komentarze czekam do środy, 8 kwietnia, do godz. 23:59:59.
Więcej o wydarzeniu dowiesz się na stronie konferencji Marketing and Technology Congress: http://martech.io/