Już 7-8 września w Poznaniu odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Golden Marketing Conference organizowanego przez Grupę MTP. Konferencja odbywa się stacjonarnie, ale jest też możliwość odpłatnego obejrzenia transmisji. Zapraszam na nią jako patron wydarzenia.
Golden Marketing Conference wpisała się już na stałe w kalendarz wydarzeń marketingowych. Wrześniowe wydarzenie jest dziewiątym z kolei i pierwszym po dłuższym czasie realizowanym w trybie stacjonarnym. Jego odbiorcami są osoby decyzyjne w zakresie marketingu, public relations, jak też osoby zarządzające firmami lub prowadzące własne firmy w Polsce. Organizatorom wydarzenia, Grupie MTP, zależy, aby przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.
Dziewiąta edycja Golden Marketing Conference będzie poświęcona zmianom, jakie w ostatnich miesiącach zaszły na skutek pandemii – transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie. Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także tworzenia treści i marketingu wideo.
Na scenie tegorocznego GMC pojawi się wielu ekspertek i ekspertów branży marketingowej: Janina Bąk, autorka bloga JaninaDaily.com, dr Aleksander Poniewierski, globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Paweł Tkaczyk, Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA, Marta Burchard, Digital Specialist, Grupa MTP, Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Bartosz Pilc, Radca prawny, CORE Law, Magdalena Milecka, Content Marketing Director, Ringer Axel Springer Polska, Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Polska, Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo oraz przedstawiciel TikTok Polska.
Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach: stacjonarnie w Poznaniu oraz online.Zakup biletów możliwy jest przez stronę https://goldenmarketing.pl/poznan/