Dzisiaj mam dla Was zaproszenie na trzy ciekawe wydarzenia związane z marketingiem internetowym.
W najbliższą sobotę, 17 maja, rusza kolejny cykl warszawskich zajęć na Akademii Socjomanii. Dla przypomnienia: jest to dwumiesięczny kurs szkoleniowo-warsztatowy dający wiedzę i praktyczne umiejętności do profesjonalnego zajmowania się marketingiem w mediach społecznościowych. Uczestnicy poznają między innymi zasady planowania działań w mediach społecznościowych, prowadzenia działań w poszczególnych kanałach, poznają narzędzia pozwalające mierzyć efekty prowadzonych działań, uczą się tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku czy piszą własne teksty, uczą się rozpoznawać i rozwiązywać sytuacje kryzysowe. Akademię prowadzą praktycy, eksperci w swoich dziedzinach m.in, Kasia Młynarczyk i Bartek Rak z Socjomanii, Łukasz Dębski z Isobara, Michał Górecki, charyzmatyczny założyciel Koszulkowo.com, Monika Czaplicka obecnie prowadząca własną firmę i Paweł Loedl z VML, a także ja. Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich, którzy chcieliby rozwinąć swoje kompetencje poświęcone zarządzaniu komunikacją w social media.
Za miesiąc, a dokładnie 12 czerwca, odbędzie się odbędzie się seminarium „ROI w działaniach marketingowych”. Organizuje ją dział konferencji Pulsu Biznesu. Jest ono poświęcone mierzeniu skuteczności działań marketingowych. Będziemy mówić o wybieraniu narzędzi marketingowych, ocenie skuteczności ich działania (czy zrealizowały swoje cele) oraz ocenie efektywności (czy inwestycja się zwróciła). Będziemy mówić rzecz jasna o ROI i planowaniu działań marketingowych pod kątem efektywności kosztowej. Pierwsza połowa dnia to część teoretyczna, w której wystąpią Igor Herma z K&R Enterprises Sp. z o.o. i Astro SA., Robert Woźniakowski, ekspert w zakresie analizy i marketingu marki i Magda Daniluk z Fat ROI. Rzecz jasna, pojawi się tam też moja skromna osoba 😉 Druga połowa dnia jest nie mniej ciekawa – została podzielona na dwa warsztaty. Magda Daniluk i Piotr Rudnicki z Google opowiedzą o liczeniu ROI z działań marketingowych prowadzonych za pomocą narzędzi Google, a Karol Karpiński z Facebooka i ja będziemy mówić o Facebooku. Czy nie muszę mówić, że czuję się zaszczycona, występując w tak znamienitym gronie? Mam nadzieję, że i Wam się spodoba. Więcej o wydarzeniu dowiecie się na stronie „ROI w działaniach marketingowych”.
Z kolei 31 lipca konferencję z cyklu Forum Marketingowe organizuje CPI. Ósma z kolei konferencja jest poświęcona trendom marketingu internetowego B2B i B2C w 2014. Tematyka będzie różnorodna, a i grono prelegentów zacne. Jarosław Jopek, ekspert inbound marketingu, będzie mówił o tym, jak dać się znaleźć w internecie, Monika Mikowska z Mobee Dick opowie o trendach marketingu mobilnego, Cezary Lech ze sprawnymarketing.pl powie o dywersyfikacji źródeł ruchu za pomocą mediów społecznościowych, Krzysztof Urbanowicz przybliży temat marketingu treści, a Artur Jabłoński, który zresztą poprowadzi całe wydarzenie, zajmie się rozwojem dyskusji na temat marketingu skierowanego do kobiet. I na końcu wypada wspomnieć o sobie – podzielę się swoimi przemyśleniami na temat tego, czy media społecznościowe sprzedają, będziemy też dyskutować na ten temat w gronie uczestników konferencji.
Na wszystkie wydarzenia gorąco zapraszam!