tym razem zapraszam na poznańską edycję Akademii Socjomanii.
Akademia Socjomanii, cykl szkoleń z social media zorganizowany przez Socjomanię, nabiera impetu. Po pierwszych edycjach w Krakowie i w Warszawie, rusza edycja poznańska – zapraszam tych z Was, którzy są ze stolicy Wielkopolski oraz jej okolicy, do udziału.
Korzyści płynące z udziału w Akademii Socjomanii:
- Poznasz podstawy mediów społecznościowych, o których wiesz zbyt mało (trendy, badania, statystyki) i zrozumiesz mechanizmy rządzące social media.
- Usłyszysz jaką przyszłość widzą przed Facebookiem, G+, Twitterem i innymi serwisami specjaliści z branży.
- Nauczysz się budowy strategii działań w mediach społecznościowych.
- Dowiesz się o komunikacji z grupą docelową: konkretnej, wartościowej, cenionej – bez ściemy.
- Poznasz sposoby wykorzystania narzędzi social media.
- Nauczysz się rozpoznawania i rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
- Poznasz narzędzia do zbierania danych, mierzenia postępów i monitorowania mediów społecznościowych.
- Nauczysz się zarządzać kampanią reklamową w mediach społecznościowych.
- Poznasz metody pracy projektowej oraz współpracy z agencją interaktywną.
Aby nauka była jak najbardziej skuteczna, przewidzieliśmy pracę na własnym projekcie (każdy z uczestników będzie miał szansę przygotowania strategii social media dla wybranego projektu) oraz test na koniec zajęć (wraz z bardzo dokładnymi informacjami zwrotnymi).
Ekipa trenerów jest naprawdę doborowa: Kasia Młynarczyk i Bartek Rak (Socjomania), Łukasz Dębski (Socializer i blog Infosocialmedia), Tomek Nadolny (Projekt PR), Barbara Stawarz, Ilona Patro (Blogostrefa), Monika Czaplicka i Paweł Loedl (VML Poland). No i ta skromna osoba widoczna na dołączonym obrazku, która pastwi się nad strategiami przygotowanymi przez uczestników, a za „budowę wizerunku marki” popartą wzrostem liczby fanów obcina paluszki 😉
Zapisy na edycję poznańską wciąż trwają. Zajęcia planujemy rozpocząć w dniu 23 listopada. Więcej dowiecie się na stronie Akademii Socjomanii.