Uwaga, uwaga! Oto drugi z zapowiadanych konkursów rocznicowych. Tym razem do wygrania unikalny zbiór kejsów polskich kampanii PR nagrodzonych Złotymi Spinaczami.
Książka „Praktycznie o PR. Case studies projektów nagrodzonych w konkursie ZFPR Złote Spinacze” to pierwsza na polskim rynku pozycja prezentująca najlepsze kampanie PR zrealizowane w Polsce. Publikacja zawiera 59 opisów projektów, które otrzymały statuetkę Złotego Spinacza w latach 2005 – 2010, przyznawaną w 15 kategoriach konkursowych. Może się przydać jako źródło inspiracji dla kampanii PR, nad którymi dopiero pracujecie, jako źródło informacji naukowej, jeśli szukacie informacji do Waszych prac naukowych, czy też jako narzędzie w pracy trenera uczącego PR. Są to kampanie, które wygrały konkurs, więc musiały też pozytywnie wyróżniać się na tle innych zgłoszeń. Jednak jeśli chodzi o samą skuteczność działań – z niektórymi autorami kejsów bym mocno dyskutowała na temat ewaluacji. Równocześnie, w książce znajdziecie przykłady kampanii, w których wykorzystywano inne metody pomiaru niż wszechobecna liczba wycinków prasowych i nienaukowy ekwiwalent reklamowy, albo mierzono wpływ podjętych działań na biznes. Przekonajcie się sami.
Kilka słów o wydawcy książki, czyli Związku Firm Public Relations (którego uprzejmości zawdzięczamy egzemplarz konkursowy):
Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i obecnie zrzesza 37 agencji członkowskich. Związek jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan oraz Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do spraw Komunikacji (ICCO). Podpisał także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA).
Do obszarów szczególnego zainteresowania ZFPR należą: budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami, krzewienie wysokich standardów etycznych w branży oraz podnoszenie świadomości potrzeby korzystania z profesjonalnych usług PR. ZFPR jest organizatorem dorocznego Kongresu Ekspertów i Specjalistów Public Relations PR FORUM oraz konkursu na najlepsze kampanie PR – „Złote Spinacze”. Związek prowadzi również kursy renomowanej London School of Public Relations (LSPR). Strona www Związku Firm Public Relations: www.zfpr.pl
A teraz co zrobić, aby nagroda trafiła w Wasze ręce – czyli zasady konkursu:
- Zadanie konkursowe polega na wpisaniu komentarza – odpowiedzi na pytanie „Która i dlaczego -Twoim zdaniem – kampania PR była najlepiej przeprowadzoną kampanią w roku 2011?” pod notką z recenzjąksiążki na blogu. Komentujący powinien również zostawić w odpowiednim polu formularza swój adres e-mail (adres nie jest widoczny dla innychczytających, widzi go tylko autorka bloga).
- Jedna osoba może dodać jeden komentarz. Kilka komentarzy napisanychprzez tę samą osobę będzie traktowanych jako jeden komentarz.
- Konkurs rozpocznie się w dniu 14 marca i potrwa do godz. 23:59:99 w dniu 20 marca 2012 r.
- Jak poprzednio, wypowiedzi oceniać będzie 2-osobowa komisja w składzie: Magdalena Wasilewska – przedstawicielka ZFPR, Anna Miotk – autorka bloga.
- Pod uwagę będzie brana oryginalność wypowiedzi, jej wyróżnianie się na tle innych, dojrzałość w podejściu do tematu, a także zrozumiałośći poprawność językowa.
- Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 22 marca 2012 r. Zwycięzca zostanie również powiadomiony e-mailowo.
Zapraszam do udziału!