Pomiar efektywności komunikacji w social media w pigułce – czyli prezentacja dla Stowarzyszenia Młody PR z ubiegłopiątkowego spotkania.
Ulewne deszcze i spowodowane nimi korki spowodowały, że trasa nie przebiegła tak, jak to założyliśmy w naszych planach wyjazdowych. Do Wrocławia przyjechaliśmy z dużym opóźnieniem. Kilkakrotnie dzwoniliśmy z trasy, aby przesunąć spodziewaną godzinę przyjazdu i prosić o powiadomienie czekających – członków Stowarzyszenia Młody PR i ich gości. Jeszcze raz przepraszam tych, którzy mimo to poczuli się źli i dotknięci i dziękuję, że tak dużo Was, mimo późnej, piątkowej pory, uczestniczyło w prezentacji. Dziękuję również Stowarzyszeniu Młody PR za miłą gościnę.
Czasu miałam niewiele – z planowanej 1,5 godziny została godzina i piętnaście minut. Starałam się przekazać najważniejsze zasady dotyczące pomiaru i oceny działań komunikacyjnych – te, które dotyczą także i social media – pokazać metody i techniki pomiaru, a także narzędzia, które ułatwiają mierzenie (a zwłaszcza bliskie mi systemy monitoringu internetu). Poniżej prezentacja, którą przedstawiłam.
Zdjęcie pochodzi z serwisu sxc.hu