HR na Szpilkach 2017 to wydarzenie, które okazji nadchodzącego Dnia Kobiet chciałabym polecić Czytelniczkom zainteresowanym tematami zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i budowania marki osobistej. Mam przyjemność bycia patronem medialnym wydarzenia.
Co i dla kogo?
HR na Szpilkach 2017 to cykl konferencji, które odbędą się w największych miastach w Polsce. Organizuje je Grupa Most Wanted!. Konferencje przeznaczone są dla osób zarządzających personelem – od osób pracujących w firmach różnej wielkości na stanowiskach związanych z HR, po rekruterki, właścicielki firm i osoby interesujące się HR jako potencjalną ścieżką rozwoju zawodowego.
Jakie tematy?
Tematyka cyklu HR na Szpilkach 2017 porusza najnowsze trendy w rekrutacji. Uczestniczki dowiedzą się, jak skutecznie rekrutować z wykorzystaniem mediów społecznościowych, jak angażować pracowników w działalność organizacji, jak wdrożyć kulturę mentoringu czy jak zadbać o własny wizerunek rekrutera.
Gdzie?
Na pierwszy ogień już wkrótce, bo 16-17 marca, Gdańsk – tam odbywa pierwsze wydarzenie HR na Szpilkach 2017. Wydarzenie ma miejsce w Hotelu Zatoka przy ul. Trakt św. Wojciecha 149. Pierwszego dnia ma miejsce konferencja, drugiego mają miejsce warsztaty prowadzone przez Maję Gojtowską z Gojtowska.com, ekspertkę w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, employer brandingu i CSR.
Co się będzie działo?
16 marca – prezentacje
- Rekrutacja 2.0 – nowoczesna rekrutacja w Social Media – Krystian Dryniak
Mentoring w szpilkach, a może w krawacie…” – Alicja Gotowczyc – Forum Mentorów - Różnorodność pokoleniowa w organizacji – jak zarządzać, motywować i rekrutować ze szczególnym uwzględnieniem Millenialsów i Zetek – Maja Gojtowska
- Skuteczne budowanie zaangażowania – czyli jak badać i zarządzać motywacją pracowników – Katarzyna Janas
- Wizerunek nowoczesnego rekrutera – Katarzyna Krajewska-Turyczyn, Katarzyna Kobiela
- Praca czy sztuka? – o nowych strategiach znajdowania rozwiązań przez firmy – Magdalena Fedor, Karol Zamojski
17 marca – warsztaty
Tematy warsztatów:
- Marka osobista rekrutera – definicja i podstawowe informacje
- Zasada golden circle w tworzeniu marki osobistej rekrutera
- Strategia tworzenia marki osobistej. Zasada 6 kroków: analiza sytuacji wyjściowej, cele, odbiorcy, przekazy, taktyka, monitoring
- Przygotowanie planu własnej strategii marki osobistej uczestników oraz jego analiza
Więcej informacji i rejestracja: HR na Szpilkach