Anna Miotk

  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Konferencje
    • W mediach
  • Baza wiedzy
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Polecam przeczytać
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Kontakt
  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Konferencje
    • W mediach
  • Baza wiedzy
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Polecam przeczytać
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Kontakt
  • Start
  • /
  • Po polsku
  • /
  • 3rd AMEC European Summit On Measurement

3rd AMEC European Summit On Measurement

08/06/2011
Napisz komentarz

Doroczne najważniejsze wydarzenie w branży pomiaru PR, czyli konferencja AMEC, zaczyna się dzisiaj w Lizbonie.

W tym roku jednym z wiodących tematów konferencji mają być wspólne globalne standardy mierzenia komunikacji w social media. Co prawda, AMEC (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication, Międzynarodowe Stowarzyszenie Pomiaru i Oceny Komunikacji) ma już swoją wewnętrzną listę  takich standardów, ale najwyraźniej postanowiono stworzyć standard globalny, przyjęty też przez inne znaczące organizacje oraz ekspertów branżowych. Czekam z niecierpliwością na wyniki tych ustaleń, ponieważ liczę na to, że będą zawierały praktyczne wskazówki potrzebne mi w pracy nad raportami i analizami.

Ciekawe mogą być też wystąpienia dotyczące zastosowania modelowania marketingu mix w mierzeniu efektów komunikacji (z tego, co wiem, polscy naukowcy też się temu powoli przyglądają), czy sesje tematyczne: jak przekonać PR-owców do mierzenia efektów działań PR, które media są bardziej wpływowe i potężne: cyfrowe czy tradycyjne, jak zdefiniować i mierzyć wartość zwrotu z inwestycji (ROI) w działaniach komunikacyjnych. Wśród prelegentów znane nazwiska: prof. Tom Watson (brytyjski naukowiec, autor jednej z najlepszych książek o mierzeniu efektów PR), dr David Rockland (autorzy licznych opracowań eksperckich), dr Donald K. Wright (autor licznych opracowań naukowych), Tim Marklein (również autor ważnej branżowej książki na temat pomiaru i zagorzały przeciwnik ekwiwalentu reklamowego), Katie D. Paine (czołowa ekspertka w tej branży) czy sam szef AMEC, Barry Leggetter.

W tym roku niestety mnie tam nie ma. Na szczęście dzięki zjawisku backchannelingu (czyli bieżącego dzielenia się opiniami przez uczestników wydarzenia za pomocą mikroblogów) można śledzić to, co dzieje się na konferencji. Zapisałam się więc na tag #amec11 w TweetDecku (program do zarządzania wiadomościami z Twittera, ostatnio zresztą przez Twittera kupiony) i co jakiś czas zerkam w powiadomienia.  Jak tylko pojawią się jakieś ciekawe informacje, podzielę się z Wami.

  • Tweet
  • Share 0
  • LinkedIn 0

Powiązane artykuły:

1st European Summit on Measurement – relacja NetSprint/NewsPoint w AMEC Potrzeba standardów… Deklaracja Barcelońska – nowy, globalny standard mierzenia efektów PR
Tagi: badania public relations efektywność pr efektywność social media ekwiwalent reklamowy featured mierzenie efektów pr mierzenie skuteczności pr

Polecam przeczytać

Skuteczne Social Media
Badania w PR

Polub bloga na Facebooku

Blog Anny Miotk

Najpopularniejsze artykuły

  • Kilka najnowszych raportów z badań w social media

    01/06/2011
  • Raport badawczy: IAB Polska – E-konsumenci. Odzież

    12/11/2014
  • Podsumowanie Euro 2012

    04/07/2012
  • Social Media Manual – raport

    09/03/2011
  • Zaproszenie: Rynek monitoringu i analizy social media 2013

    05/12/2013
  • Mobile Institute: Social Hearts – raport social media

    22/08/2014
  • Raport: Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

    07/02/2014
  • Rośnie liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci – badanie Gemius dla e-Commerce Polska

    22/04/2014
  • Jak korzystamy z Facebooka – badanie K2 Internet

    15/03/2011
  • Raport badawczy: IAB Polska – E-konsumenci. Finanse

    24/04/2015

analityka social media analiza treści analiza wydźwięku autolans Anny Miotk badania e-commerce badania e-marketingowe badania Facebook badania internetu badania marketingowe badania public relations badania rynkowe badania social media badania sondażowe crowdsourcing efektywność pr efektywność social media ekwiwalent reklamowy fake news featured kampania public relations kampania social media konferencje marketing konferencje social media książki marketingowe lifestyle marketing mix metody i techniki pr mierzenie efektów pr mierzenie skuteczności pr modele pomiaru efektów działań PR monitoring marki personal branding polska blogosfera pomiar efektów działań PR raport raport social media rozwój osobisty social media social media monitoring strategia public relations strategia social media sytuacja kryzysowa szkolenie marketing szkolenie public relations szkolenie social media

Najnowsze komentarze

Jeśli chcesz mnie spotkać na żywo

  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Konferencje
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
© 2014 Anna Miotk. Wszystkie prawa zastrzeżone
Design sixbox.es
Wdrożenie Michał Osiński