Zaproszenia: badanie social media i konkurs literacki

Dwa zaproszenia: badanie Social Media Brand Index 2010 (Think Kong) i konkurs literacki (Ciszewski PR oraz Proto.pl).

memo

Pierwsze z nich to projekt badawczy Social Media Brand Index 2010 realizowany przez firmę Think Kong we współpracy z IAB i największymi serwisami społecznościowymi. Celem projektu jest zbadanie jak znane marki radzą sobie w mediach społecznościowych. Czy są tam obecne, czy wchodzą w dialog z konsumentami i jaki mają pomysł na komunikację. Projekt jest realizowany latem tego roku. Jego istotną częścią jest badanie sondażowe adresowane do wszystkich osób, które prowadzą zawodowo komunikację poprzez social media. Zachęcam do wypełnienia ankiety, która jest dostępna tu.

Drugie wydarzenie to konkurs organizowany przez Ciszewski PR we współpracy z PRoto.pl, który trwa do 30 lipca b.r. – informację o nim podesłała mi organizatorka, p. Bernadetta Byrska. Udział w konkursie polega na przesłaniu odpowiedzi na pytanie „Jak ograć słowem trudny temat. Samodzielnie wybierz temat, o którym nie mówi się z łatwością i powiedz o nim tak, żeby pokazać klasę, ogładę i językowe wyczucie, a także PR-owski talent” za pomocą specjalnego formularza, zamieszczonego na stronie konkursowej. Nagrody są niebanalne: 3 vouchery na lot szkoleniowy na symulatorze lotów oraz zestawy sprzętu firmy Microsoft. Zapraszam do udziału!

Zdjęcie pochodzi z serwisu sxc.hu


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy