Zbadaj.to – konkurs dla studentów zainteresowanych badaniami

W 2000 roku wygrałam „Graż o Staż” i trafiłam na praktykę w IKEA, która pozwoliła mi się bliżej przyjrzeć pracy w PR. Spodobało się, zostałam w branży.

Dlatego uważam, że warto będąc studentem brać we wszelkiego rodzaju konkursach i aktywnościach, które pozwalają sprawdzić się, poszerzyć własną wiedzę czy też odbyć praktykę w upatrzonym zawodzie. Stąd moje życzliwe spojrzenie na konkurs Zbadaj.to adresowany do wszystkich, którzy chcą związać swoją karierę z badaniami rynku. Patronują mu – uwaga – dwie organizacje branżowe rynku badań: PTBRiO i OFBOR. Na stronie konkursowej można nie tylko wysłać wstępne zgłoszenie (poza odpowiedziami na parę prostych pytań z zakresu badań i przedstawieniem pomysłu na zbadanie wybranego zagadnienia), ale również poznać pojęcia używane w branży badawczej (bardzo pożyteczny Słowniczek pojęć badawczych), dowiedzieć się, jak wygląda ścieżka kariery w zawodzie badacza, przeczytać wybrane prezentacje dotyczące badań rynku (w tym ciekawa prezentacja o budowie strategii marki) czy poznać wybrane fakty dotyczące rynku badawczego.


Partnerzy