Cztery egzemplarze „Skutecznych…” czekają na nowych właścicieli.
Trochę czekałam – chciałam dać pierwszeństwo organizatorom innych akcji z książką, które działy się od momentu jej wydania pod koniec lutego tego roku. „Skuteczne social media” to druga z moich książek, która skupia się na tworzeniu mierzalnych strategii social media. W kwestiach strategicznych i komunikacyjnych oraz narzędzi jest nieco zbliżona do „Badań w public relations”, ale znajdziecie w niej także kwestie, które dotyczą samych social media – opisy poszczególnych typów narzędzi, przykłady udanych działań, trudności czy informacje o przyszłych trendach. Pisałam ją z myślą o nieco bardziej zaawansowanych czytelnikach – takich, którzy już posmakowali mediów społecznościowych, zorientowali się, że sama liczba fanów nic nie mówi o skuteczności ich działań, a teraz chcieliby zaplanować dobrą strategię i zmierzyć jej efekty. Jak wyszło – przekonajcie się sami.
Cztery egzemplarze książki czekają na nowych właścicieli. A teraz co zrobić, aby nagroda trafiła w Wasze ręce – czyli zasady konkursu:
- Zadanie konkursowe polega na wpisaniu komentarza – krótkiego (do 30 znaków) hasła reklamującego mój blog. Komentujący powinien również zostawić w odpowiednim polu formularza swój adres e-mail (adres nie jest widoczny dla innych czytających, widzi go tylko autorka bloga).
- Można zgłosić dowolną liczbę haseł.
- Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się w momencie opublikowania tej notki (3 lipca 2013 r.) i potrwa do godz. 23:59:59 we wtorek, 9 lipca 2013 r.
- W drugiej turze, trwającej między 10 a 14 lipca, hasła będą oceniać czytelnicy fanpage Blog Anny Miotk. Cztery hasła, które uzyskają największą liczbę głosów, zostaną nagrodzone książkami. Wybrane jedno hasło będzie promowało blog.
- Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 15 lipca 2013 r. Zwycięzca zostanie powiadomiony mailowo.