Anna Miotk

  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Konferencje
    • W mediach
  • Baza wiedzy
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Polecam przeczytać
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Kontakt
  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Konferencje
    • W mediach
  • Baza wiedzy
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Polecam przeczytać
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Kontakt
  • Start
  • /
  • Po polsku
  • /
  • Skuteczne social media – książka za hasło reklamujące bloga

Skuteczne social media – książka za hasło reklamujące bloga

03/07/2013
komentarzy 7

Cztery egzemplarze „Skutecznych…” czekają na nowych właścicieli. 

Trochę czekałam – chciałam dać pierwszeństwo organizatorom innych akcji z książką, które działy się od momentu jej wydania pod koniec lutego tego roku. „Skuteczne social media” to druga z moich książek, która skupia się na tworzeniu mierzalnych strategii social media. W kwestiach strategicznych i komunikacyjnych oraz narzędzi jest nieco zbliżona do „Badań w public relations”, ale znajdziecie w niej także kwestie, które dotyczą samych social media – opisy poszczególnych typów narzędzi, przykłady udanych działań, trudności czy informacje o przyszłych trendach. Pisałam ją z myślą o nieco bardziej zaawansowanych czytelnikach – takich, którzy już posmakowali mediów społecznościowych, zorientowali się, że sama liczba fanów nic nie mówi o skuteczności ich działań, a teraz chcieliby zaplanować dobrą strategię i zmierzyć jej efekty. Jak wyszło – przekonajcie się sami.

Cztery egzemplarze książki czekają na nowych właścicieli. A teraz co zrobić, aby nagroda trafiła w Wasze ręce – czyli zasady konkursu:

  • Zadanie konkursowe polega na wpisaniu komentarza – krótkiego (do 30 znaków) hasła reklamującego mój blog. Komentujący powinien również zostawić w odpowiednim polu formularza swój adres e-mail (adres nie jest widoczny dla innych czytających, widzi go tylko autorka bloga).
  • Można zgłosić dowolną liczbę haseł.
  • Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się w momencie opublikowania tej notki (3 lipca 2013 r.) i potrwa do godz. 23:59:59 we wtorek, 9 lipca 2013  r.
  • W drugiej turze, trwającej między 10 a 14 lipca, hasła będą oceniać czytelnicy fanpage Blog Anny Miotk. Cztery hasła, które uzyskają największą liczbę głosów, zostaną nagrodzone książkami. Wybrane jedno  hasło będzie promowało blog.
  • Wyniki zostaną ogłoszone w dniu 15 lipca 2013 r.   Zwycięzca zostanie powiadomiony mailowo.
  • Tweet
  • Share 0
  • LinkedIn 0

Powiązane artykuły:

Druga książka – badania w social media Zachęcam do zapisywania się na newsletter bloga Audyt social media – jak go przeprowadzić Konkurs z książką – Praktycznie o PR
Tagi: autolans Anny Miotk badania social media efektywność social media featured monitoring marki

Polecam przeczytać

Skuteczne Social Media
Badania w PR

Polub bloga na Facebooku

Blog Anny Miotk

Najpopularniejsze artykuły

  • Kilka najnowszych raportów z badań w social media

    01/06/2011
  • Raport badawczy: IAB Polska – E-konsumenci. Odzież

    12/11/2014
  • Podsumowanie Euro 2012

    04/07/2012
  • Social Media Manual – raport

    09/03/2011
  • Zaproszenie: Rynek monitoringu i analizy social media 2013

    05/12/2013
  • Mobile Institute: Social Hearts – raport social media

    22/08/2014
  • Raport: Marketing mobilny w Polsce 2013/2014

    07/02/2014
  • Rośnie liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci – badanie Gemius dla e-Commerce Polska

    22/04/2014
  • Jak korzystamy z Facebooka – badanie K2 Internet

    15/03/2011
  • Raport badawczy: IAB Polska – E-konsumenci. Finanse

    24/04/2015

analityka social media analiza treści analiza wydźwięku autolans Anny Miotk badania e-commerce badania e-marketingowe badania Facebook badania internetu badania marketingowe badania public relations badania rynkowe badania social media badania sondażowe crowdsourcing efektywność pr efektywność social media ekwiwalent reklamowy fake news featured kampania public relations kampania social media konferencje marketing konferencje social media książki marketingowe lifestyle marketing mix metody i techniki pr mierzenie efektów pr mierzenie skuteczności pr modele pomiaru efektów działań PR monitoring marki personal branding polska blogosfera pomiar efektów działań PR raport raport social media rozwój osobisty social media social media monitoring strategia public relations strategia social media sytuacja kryzysowa szkolenie marketing szkolenie public relations szkolenie social media

Najnowsze komentarze

Jeśli chcesz mnie spotkać na żywo

  • Blog
    • Najnowsze
    • Archiwa
    • Tagi
    • Linki
  • O mnie
    • Bio
    • Publikacje
    • Raporty z badań
    • Konferencje
  • Współpraca
    • Współpraca blogowa
    • Badania
    • Strategia
    • Szkolenia
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
© 2014 Anna Miotk. Wszystkie prawa zastrzeżone
Design sixbox.es
Wdrożenie Michał Osiński