Kampanie blogowe: ING Bank Śląski – „Liczą się ludzie”

Obserwuję, że kampanie blogowe stają się istotnym elementem działań reklamowych. A grono blogerek i blogerów występujących w kampaniach blogowych, poszerza się o nowe osoby, co tym bardziej cieszy.

Świeżym przykładem jest kampania „Liczą się ludzie” ING Banku Śląskiego (którego klientką zresztą jestem). Kampania ma charakter wizerunkowy – nie mówi o konkretnych produktach, ale o tym, jak ważne w naszym życiu jest uświadomienie sobie tego, czego chcemy i realizacja zamierzeń. „Dobrze jeśli wiesz, czego chcesz, a jeszcze lepiej, jeśli to zrobisz”, mówi Marek Kondrat w jednym ze spotów. ING Bank Śląski zamierza się pozycjonować jako instytucja, która nie tylko wyróżnia się nowoczesnymi produktami bankowymi, ale też wspierająca rozwój, realizację marzeń i aktywność.

Kampania wykorzystuje spoty reklamowe w telewizji. Możecie je obejrzeć na profilu banku w serwisie YouTube. Poniżej ten najdłuższy, minutowy, który występuje również rozbity na dwa krótsze filmiki:

Reklamie telewizyjnej będą towarzyszyły działania w internecie. Centrum kampanii będzie strona www www.liczasieludzie.pl, uruchomiona 27 października. Każdy internauta będzie mógł na niej zostawić swój wpis opisujący jego cele. Najciekawsze teksty zilustrują uznani graficy, między innymi Paweł Jońca, Katarzyna Bogucka, Bartosz Kosowski oraz Adam Lapko.

kampanie blogowe

Póki co, na stronie udostępniono grafiki ilustrujące marzenia znanych trendsetterów, których konsekwencja w realizacji własnych celów może być inspiracją dla innych. Do wsparcia akcji w internecie zostali zaproszeni: Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show 20m2, Artur Kurasiński, współtwórca cyklu spotkań dla przedsiębiorców Aula Polska, Monika Mikowska, autorka bloga jestem.mobi, Przemysław Pająk, twórca spidersweb.pl oraz Anna i Marcin Nowakowie, prowadzący bloga gdziewyjechac.pl.

kampanie blogowe

Ania i Marcin Nowakowie

kampanie blogowe

Artur Kurasiński

kampanie blogowe

Łukasz Jakóbiak

kampanie blogowe

Monika Mikowska

kampanie blogowe

Przemysław Pająk

Kampanii na blogach będą towarzyszyły również formaty VOD, display i social media. Zostanie ona wsparta także siatkami wielkoformatowymi, billboardami i materiałami w placówkach banku. Za kreację odpowiada Brain, zakup mediów – Lowe Media, kreacje internetowe: GONG, materiały BTL – Code, a za działania PR – Kolko.