czyli 70 stron o internecie, ze szczególnym uwzględnieniem social media.
Kwartalna przerwa w wydawaniu pisma (o numerze trzecim informowałam na początku marca b.r.) wiązała się z licznymi kwestiami organizacyjnymi, ale też z przedłużaniem się projektu badawczego, który prowadziliśmy wiosną. W końcu się udało. Czwarty w tym roku numer Mediafun Magazynu jest już na rynku, a w nim:
- wyniki wspomnianego badania (sprawdzaliśmy, czy politycy korzystają z internetu do komunikacji z wyborcami – okazało się, że tylko podczas kampanii wyborczej)
- o polityce w sieci piszą też Dominik Batorski, Marcin Nagraba i Jan Zając, analizując strony polskich partii politycznych na Facebooku, oraz Jakub Górnicki, opisujący projekt Sejmometr.pl
- tekst o zmierzchu mikroblogów autorstwa Tomasza Czajkowskiego i Bartosza Sikory
- fenomen Google+ czyli nowej mody w social media, oczami Pawła Tkaczyka
- relacje z wydarzeń branżowych – z ostatniego Social Media Day z udziałem blogerów (Maciek Budzich), z konferencji SXSW (Krzysztof Kowalczyk), fotorelacja ze Startup Weekend Warszawa (Przemek Chudkiewicz)
- case studies – tekst Adama Przeździęka o kampanii Mazury Cud Natury, Michała Maciejewskiego o Salonie Wróżby Miłosnej
- Marta Eichstaedt o programach do webinarów
- mój tekst o audycie social media
- i dużo, dużo innych…
Zapraszam do lektury! (Wystarczy kliknąć w obrazek poniżej, aby rozpocząć pobieranie pdf).