Szkolenia social media

Moja oferta obejmuje również szkolenia social media. Od kiedy tylko opracowałam zawodowo, zawsze interesowałam się internetem jako narzędziem komunikacji. Z ogromnym zaciekawieniem powitałam pojawienie się mediów społecznościowych i stałam się ich częstą użytkowniczką. To, czego się sama nauczyłam o social media, chętnie przekazuję innym prowadząc szkolenia social media.

Przykładowe szkolenia social media, które oferuję, to:

  • Strategia social media – social media jako kanał komunikacji, charakterystyka najważniejszych serwisów i ich polscy użytkownicy, zasady tworzenia strategii – analiza grup docelowych, mierzalne cele, kluczowe przekazy, główny koncept, taktyka i narzędzia, ocena efektów.
  • Zakładanie i prowadzenie bloga – zakładanie i pisanie bloga, typy publikowanych treści, współpraca komercyjna, promowanie bloga, mierzenie efektów, blog jako pomysł na biznes.
  • Influencer marketing – charakterystyka polskich influencerów, narzędzia pomagające typować influencerów, kwestie formalne, możliwe formy i przykłady współpracy, mierzenie efektów, dobre i złe praktyki.
  • Content marketing – dlaczego content marketing ma znaczenie, formy content marketingu (infografiki, podcasty, blogi, newsletter, video, raporty, teksty eksperckie, itp.), przydatne narzędzia wspierające tworzenie treści, jak mierzyć efekty content marketingu.
  • Mierzenie skuteczności promocji w internecie – do czego trzeba zacząć, aby cokolwiek zmierzyć – proste zasady pomiaru, typy narzędzi, ich charakterystyki, zalety i ograniczenia, ograniczenia pomiaru internetowego.
  • Pisanie tekstów do internetu – podstawowe zasady tworzenia tekstów internetowych, zasady użyteczności stron internetowych, optymalizacja tekstów pod wyszukiwarki internetowe, dobre i złe praktyki.
  • Social media listening – jak się przygotować, zalety i ograniczenia social listeningu, zastosowanie w różnych obszarach biznesu, zagraniczne i polskie narzędzia do analizy i monitoringu mediów społecznościowych, tworzenie własnych wskaźników, tworzenie raportów i analiz.
  • Badania online – prowadzenie badań w internecie, metody, techniki i narzędzia badawcze, uwarunkowania prawne, ograniczenia, typowe błędy popełniane w badaniach.
  • Personal branding w mediach społecznościowych – jak tworzyć i budować swój wizerunek w sieci, narzędzia personal brandingu, dobre i złe praktyki, przykłady osób o spójnych wizerunkach internetowych.

Chętnie porozmawiam również o przeprowadzeniu szkolenia social media, które wynika z aktualnych potrzeb Twojej organizacji. Jeśli chciałbyś zadać mi dodatkowe pytania na temat szkoleń social media, skontaktuj się ze mną.

Partnerzy