Coca-Cola: Happiness Factory

W numerze 5/2008 Media i Marketing Polska (tak, w weekend nadrabiało się zaległości czytelnicze) opis rezultatów ostatniej kampanii reklamowej Coca-Coli. Spot Coca Cola Happiness Factory miał, według redakcji MiMP, sporą publiczność – średnio 4 mln widzów w TVN i 2,2 mln widzów w Polsacie.

Media relations manager Coca-Coli, Katarzyna Borucka, cytowana w artykule, stwierdza, że ostateczne rezultaty kampanii będą jednak znane już po jej zakończeniu i dodaje, że „niemierzalnym efektem kampanii jest ogromny oddźwięk PR, m. in. duży ruch na stronie internetowej, gdzie można obejrzeć cały film”. Niemierzalnym? Przecież ruch na stronie internetowej można zmierzyć i to bardzo dokładnie! W każdym razie przypadek spotu „Happiness Factory” to doskonały przykład na przenikanie się mediów „tradycyjnych” i internetu – kampania telewizyjna powoduje wzmożony ruch na stronie internetowej ze spotem, podobnie jak było to w przypadku Plus GSM i Kabaretu Mumio.

Zdjęcie pochodzi z serwisu sxc.hu