SEO copywriting – co to jest i do czego służy

SEO copywriting to sposób tworzenia treści na bloga w taki sposób, aby potencjalni czytelnicy mogli je łatwo znaleźć. Dlaczego tworząc teksty, warto stosować się do zasad SEO? O tym dowiesz się z poniższego tekstu.  SEO copywriting – co to jest Na początek kilka słów wyjaśnienia. Skrót SEO wziął się od angielskiego zwrotu Search Engine Optimization, czyli…

Nieetyczne działania PR to nie tylko ukryte reklamy

Nieetyczne działania PR to temat, który bardzo przykuwa uwagę. Przewija się podczas konferencji naukowych związanych z naszą branżą, jest obecny w badaniach naukowych czy omawia się go podczas obrad branżowych gremiów. Ale mam tutaj pewien niedosyt, bo dyskusja koncentruje się głównie na ukrytej reklamie, czarnym PR i korupcji. Ale to nie wszystko. Są inne obszary,…

Zasady SEO copywritingu – o czym warto pamiętać

Zasady SEO copywritingu są względnie proste do zastosowania. Jeśli chcesz, by czytelnicy łatwo odnajdywali Twoją stronę, warto o nich pamiętać i je konsekwentnie stosować w każdym tekście, który przygotowujemy.  To kolejny materiał na temat pisania tekstów internetowych, pierwszy dotyczył obaw związanych z pisaniem tekstów do internetu. Zaplanowałam taki cykl materiałów jako pomoc dla moich czytelników,…

Tworzenie tekstów internetowych – trzy główne obawy

Tworzenie tekstów internetowych zajmuje mnie i jako praktyka, i jako szkoleniowca. Zwłaszcza podczas szkoleń spotykam się czasem z wątpliwościami uczestników. Sposób tekstów internetowych to coś innego niż to, czego uczono nas do tej pory w szkole czy na studiach. Dlatego może budzić wątpliwości: czy nie jest to za płytka forma pisania, po co w ogóle…

Bullet journal czy warto go prowadzić?

Bullet journal czy warto? To pytanie mogą zadawać sobie osoby, które rozważają tę formę planowania zadań. Zwłaszcza teraz, w pierwszych dniach nowego roku, gdy różne rzeczy sobie postanawiamy i szukamy wygodnego narzędzia do sprawdzania realizacji tych postanowień.  O istnieniu czegoś takiego, jak bullet journal, dowiedziałam się ponad półtora roku temu, gdy wydawnictwo podesłało mi wydany…

Osobista reputacja – Ewa Wilmanowicz

Książek dotyczących budowania marki osobistej jest już na rynku całkiem sporo. Dołącza do nich kolejna: „Osobista reputacja” autorstwa Ewy Wilmanowicz, wykładowczyni akademickiej i trenerki biznesu. Książka jest zapisem osobistych refleksji autorki na ten temat – nie ma w niej odwołań do innych twórców literatury na ten temat, badań czy doświadczeń firm. I tak zapewne była…

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym – Dariusz Tworzydło

„Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym. Metody, procedury, reagowanie” to nowa książka Dariusza Tworzydło. Autor konsekwentnie rozwija swoje zainteresowania naukowe i praktyczne zarządzania trudnymi sytuacjami w życiu firm.  Dariusz Tworzydło jest jedną z najbardziej wyrazistych postaci polskiego PR. Znam go jeszcze z czasów jego pracy naukowej na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, gdy organizował „Kongres…

Monika Czaplicka – Uwiedź klienta [recenzja]

Monika Czaplicka i “Uwiedź klienta” to książka zapowiadana przez Autorkę już od jakiegoś czasu. Mając w pamięci konkretne i liczne przykłady z debiutanckiego “Zarządzania kryzysem w social media”, spodziewałam się solidnej dawki teorii podpartej licznymi przykładami.  Jesień. Sypnęło nowościami książkowymi w branżuni, więc w najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji tegorocznych nowości. Nie wiem też,…

Trzy książki o prowadzeniu firmy

Działam w biznesie, więc siłą rzeczy interesują mnie książki o prowadzeniu firmy. Jakoś tak się złożyło, że czytałam je jedna po drugiej i wszystkie okazały się doskonale uzupełniać. Dan Lyons, Grzegorz Krzemień i Paul Jarvis. Trzy różne, niekiedy uzupełniające się lub podobne spojrzenia.  Dan Lyons “Korposzczury. Jak kultura korpo zrobiła z naszej pracy piekło”  Autor…

Jak mierzyć wpływ influencerów? Niektórzy nie wiedzą

Jak mierzyć wpływ influencerów – to pytanie pozostaje ciągle aktualne w dobie popularności tej formy marketingu. Zadają je sobie twórcy narzędzi do analityki social media czy monitoringu social media. Jest ono ważne dla ich klientów – chociażby organizatorów wydarzeń, na które zaprasza się influencerów. Ale odpowiedzi mogą być zaskakujące. Dostawałam ostatnio mailingi zapraszające na Festiwal Kobiet…

Partnerzy