Szkolenia social media

Moja oferta obejmuje również szkolenia social media. Od kiedy tylko opracowałam zawodowo, zawsze interesowałam się internetem jako narzędziem komunikacji. Z ogromnym zaciekawieniem powitałam pojawienie się mediów społecznościowych i stałam się ich częstą użytkowniczką. To, czego się sama nauczyłam o social media, chętnie przekazuję innym prowadząc szkolenia social media.

Przykładowe szkolenia social media, które oferuję, to:

  • Strategia social media – social media jako kanał komunikacji, charakterystyka najważniejszych serwisów i ich polscy użytkownicy, zasady tworzenia strategii – analiza grup docelowych, mierzalne cele, kluczowe przekazy, główny koncept, taktyka i narzędzia, ocena efektów.
  • Zakładanie i prowadzenie bloga – zakładanie i pisanie bloga, typy publikowanych treści, współpraca komercyjna, promowanie bloga, mierzenie efektów, blog jako pomysł na biznes.
  • Współpraca z blogerami – charakterystyka polskiej blogosfery, narzędzia pomagające typować liderów opainii, kwestie formalne, możliwe formy i przykłady współpracy, mierzenie efektów, dobre i złe praktyki.
  • Content marketing – czy content marketing to coś absolutnie nowego, dlaczego content marketing ma znaczenie, czyli pozycjonowanie stron, formy content marketingu (infografiki, podcasty, blogi, newsletter, video, raporty, teksty eksperckie, itp.), przydatne narzędzia wspierające tworzenie treści, jak mierzyć efekty content marketingu.
  • Mierzenie skuteczności promocji w internecie – do czego trzeba zacząć, aby cokolwiek zmierzyć – proste zasady pomiaru, typy narzędzi, ich charakterystyki, zalety i ograniczenia, ograniczenia pomiaru internetowego.
  • Crowdsourcing – pozyskiwanie pomysłów na rozwój produktu – czym jest crowdsourcing, jakie mechanizmy wspierają crowdsourcing, jak zbudować i prowadzić społeczność crowdsourcingową, jakie rozdzaje pomysłów można pozyskać, czego nie dowiesz się dzięki crowdsourcingowi, przykłady najlepiej prowadzonych społeczności i zastosowanych w nich mechanizmów.
  • Pisanie tekstów do internetu – podstawowe zasady tworzenia tekstów internetowych, zasady użyteczności stron internetowych, optymalizacja tekstów pod wyszukiwarki internetowe, dobre i złe praktyki.
  • Analityka i monitoring social media – jak się przygotować do monitoringu, zalety i ograniczenia monitoringu, zastosowanie monitoringu i analityki w różnych obszarach biznesu, polskie narzędzia do analizy i monitoringu mediów społecznościowych, tworzenie własnych wskaźników.
  • Badania online – prowadzenie badań w internecie, metody, techniki i narzędzia badawcze, uwarunkowania prawne, ograniczenia, typowe błędy popełniane w badaniach.
  • Personal branding w internecie – jak tworzyć i budować swój wizerunek w sieci, narzędzia personal brandingu, dobre i złe praktyki, przykłady osób o spójnych wizerunkach internetowych.

Chętnie porozmawiam również o przeprowadzeniu szkolenia social media, które wynika z aktualnych potrzeb Twojej organizacji. Jeśli chciałbyś zadać mi dodatkowe pytania na temat szkoleń social media, skontaktuj się ze mną.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy