Szkolenia public relations

Szkolenia public relations to temat szkoleń, od których rozpoczynałam moją karierę trenerki biznesu. Chociaż od czasów, kiedy pracowałam w agencjach public relations, minęło już kilka dobrych lat, ten temat nadal pozostał mi bliski i chętnie uczę innych tego, czego wcześniej nauczyłam się jako konsultantka PR.

Przykładowe szkolenia public relations, jakie prowadzę::

  • Strategia PR – zasady planowania strategii PR: analiza wstępna, mierzalne cele działań PR, kluczowe przekazy, główny koncept, taktyka i narzędzia, ocena i pomiar efektów, przykłady dobrze zaplanowanych strategii, typowe błędy.
  • Badania w public relations – jakie metody badawcze i do czego wykorzystywane są w public relations, zalety i ograniczenia poszczególnych metod, praktyczne przykłady projektów badawczych zrealizowanych dla PR.
  • Mierzenie i ocena efektów działań PR – zasady pomiaru i oceny efektów działań PR, narzędzia stosowane do mierzenia efektów działań PR, modele pomiaru, ograniczenia i wyzwania, próby poszukiwania wspólnych standardów.
  • Pisanie tekstów public relations – podstawowe formy tekstów PR: notatka prasowa, informacja prasowa, oświadczenie, tekst na stronę www, artykuł ekspercki, teczka prasowa (backgrounder), wywiad, FAQ; zasady tworzenia tekstów, redagowanie tekstów, stylistyka.
  • Nowy PR w internecie – zmiany na rynku mediów, jak media społecznościowe wpłynęły na prowadzenie działań public relations, co specjalista PR powinien wiedzieć o mediach społecznościowych, czy media społecznościowe zastąpią “stare” media, kryzysy w mediach społecznościowych – czy takie straszne?
  • Skuteczne media relations – współpraca z różnymi typami mediów, zasady organizacji pracy redakcji, budowanie bazy dziennikarzy, kontaktowanie się z dziennikarzami, zasady wysyłki materiałów, organizacja wywiadów i spotkań, typy wypowiedzi w poszczególnych mediach.
  • Monitoring mediów w pracy specjalisty PR – polski rynek mediów, typy mediów, typy narzędzi monitorujących media – monitoring mediów tradycyjnych, monitoring internetu, w tym monitoring social media, wyzwania i ograniczenia monitoringu mediów.
  • Nowoczesne narzędzia pracy specjalisty PR – narzędzia ułatwiające pracę specjalistów PR: elektroniczne biura prasowe, narzędzia do przeprowadzania analizy wstępnej i typowania liderów opinii, narzędzia wspomagajace ocenę skuteczności działań PR.
  • Prezentacja konferencyjna – jak dobrze przygotować i przeprowadzić prezentację konferencyjną, zasady tworzenia slajdów, zasady tworzenia wystąpienia, wizerunek własny prelegenta, nawiązywanie kontaktu z publicznością, trudne sytuacje.

Chętnie porozmawiam również o przeprowadzeniu szkolenia public relations, które wynika z aktualnych potrzeb Twojej organizacji. Jeśli chciałbyś zadać mi dodatkowe pytania na temat szkoleń public relations, skontaktuj się ze mną.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy