Szkolenia marketingowe

Poza szkoleniami public relations i szkoleniami dotyczącymi badań, prowadzę również szkolenia marketingowe. W ich ramach dzielę się wiedzą, którą uzyskałam pracując jako product marketing manager oraz tworząc kampanie zintegrowanego komunikowania marketingowego w agencjach public relations.

Oto przykładowe szkolenia marketingowe, jakie mogę dla Ciebie poprowadzić:

  • Budowanie wizerunku marki – czym jest marka, co składa się na jej wizerunek, w jaki sposób stworzyć nową markę lub odświeżyć starą, przykłady metodologii budowania marek, przykłady dobrze stworzonych wizerunków marek, typowe błędy.
  • Marketing internetowy – rozwój internetu, rozwój narzędzi internetowych, ich zastosowania, zalety i ograniczenia, mierzenie efektów prowadzonych działań.
  • Mierzenie skuteczności promocji w internecie – do czego trzeba zacząć, aby cokolwiek zmierzyć – proste zasady pomiaru, typy narzędzi, ich charakterystyki, zalety i ograniczenia, ograniczenia pomiaru internetowego.
  • Content marketing – czy content marketing to coś absolutnie nowego, dlaczego content marketing ma znaczenie, czyli pozycjonowanie stron, formy content marketingu (infografiki, podcasty, blogi, newsletter, video, raporty, teksty eksperckie, itp.), przydatne narzędzia wspierające tworzenie treści, jak mierzyć efekty content marketingu.
  • Media społecznościowe w rozwoju i planowaniu produktu – czym są media społecznościowe, jak je wykorzystać do rozwoju produktu, typowe metody i mechanizmy budowania społecznosci skupionych wokół produktu, przykłady najlepiej prowadzonych społeczności i zastosowanych w nich mechanizmów.
  • Social CRM, czyli obsługa klienta 2.0 – jak wykorzystać media społecznościowe w obsłudze klienta, przykłady mechanizmów, przykłady dobrze zbudowanych społeczności, typowe błędy, rozwiązywanie sytuacji problemowych, sytuacje kryzysowe i ich wpływ na wizerunek marki.
  • Personal branding – jak tworzyć i budować swój wizerunek eksperta, narzędzia personal brandingu, dobre i złe praktyki, przykłady osób o spójnych wizerunkach internetowych.
  • Marketing produktów informatycznych – jak marketingowo wprowadzać na rynek produkty informatyczne i dbać o ich bieżącą komunikację.

Jeśli chciałbyś dopytać o szczegóły lub też zlecić mi inny niż wymienione temat szkolenia marketingoweskontaktuj się ze mną.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy