Dlaczego ja? Doświadczony trener biznesu

Od 2007 roku pracuję jako trener biznesu, prowadząc szkolenia otwarte we współpracy z firmami szkoleniowymi oraz szkolenia zamknięte na zlecenie firm i instytucji publicznych. Moje kompetencje trenera biznesu potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills (edycja 2009/2010).

Do tej pory przeprowadziłam szkolenia:

  • Nowy PR – szkolenie dla agencji PR, listopad 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Jak skutecznie budować ofertę edukacyjną w kulturze – szkolenie przeprowadzone dla Polskiej Platformy Szkoleniowej, listopad 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Content marketing – szkolenie przeprowadzone dla PRoto.pl, sierpień 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Content marketing – szkolenie przeprowadzone dla PRoto.pl, lipiec 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Skuteczny PR – szkolenie przeprowadzone dla Sprawnymarketing.pl, czerwiec 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Redagowanie stron www – szkolenie przeprowadzone dla Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie, czerwiec 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Content marketing – szkolenie przeprowadzone dla PRoto.pl, czerwiec 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Content marketing – szkolenie przeprowadzone dla PRoto.pl, maj 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Content marketing – szkolenie przeprowadzone dla PRoto.pl, kwiecień 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Czy content marketing sprzedaje? – wykład w ramach szkolenia „Content marketing” organizowanego przez Brief, kwiecień 2016
  • Analiza treści – warsztaty metodologiczne dla doktorantów UKSW, marzec 2016 (1/2 dnia szkoleniowego)
  • Skuteczny PR – szkolenie przeprowadzone dla Sprawnymarketing.pl, marzec 2016 (1 dzień szkoleniowy)
  • Czy content marketing sprzedaje? – wykład w ramach szkolenia „Content marketing” organizowanego przez Brief, luty 2016
  • Skuteczny PR – szkolenie przeprowadzone dla Sprawnymarketing.pl, listopad 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Monitoring i analiza mediów – szkolenie przeprowadzone dla Instytutu Kultury Miejskiej, październik 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Redagowanie stron www – szkolenie przeprowadzone dla Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie, wrzesień 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Mierzenie efektów działań PR – szkolenie przeprowadzone dla klienta z sektora nowoczesnych technologii, lipiec 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Analiza treści – szkolenie przeprowadzone dla klienta z sektora nowoczesnych technologii, lipiec 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Redagowanie stron www – szkolenie przeprowadzone dla Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie, kwiecień 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Pomiar efektów działań PR – szkolenie przeprowadzone dla klienta z sektora energetycznego, luty 2015
  • Jak przygotować prezentację – szkolenie przeprowadzone dla Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie, luty 2015 (1 dzień szkoleniowy)
  • Analiza treści – szkolenie przeprowadzone dla klienta z sektora badawczego, styczeń 2015 (1/2 dnia szkoleniowego)
  • Strategia social media – szkolenie przeprowadzone dla Fundacja Szkolnictwo Dziennikarskie, grudzień 2014 (1 dzień szkoleniowy)
  • Strategia social media – szkolenie przeprowadzone dla Manago Media, listopad 2014 (1 dzień szkoleniowy)
  • Social media w B2B – szkolenie dla firmy z sektora konsultingowego, lipiec 2014 (1 dzień szkoleniowy)
  • Wstęp do strategii social media – zajęcia w ramach Akademii Socjomanii, sierpień 2013 – maj 2014 (3 dni szkoleniowe w 2013, 2 dni szkoleniowe w 2014)
  • Mierzenie skuteczności działań w social media – zajęcia przeprowadzone w ramach School of New Media, kwiecień 2014 (1/2 dnia szkoleniowego)
  • Nowy PR w internecie – szkolenie przeprowadzone dla Fat ROI, kwiecień 2014 (1 dzień szkoleniowy)
  • Mierzenie efektów działań PR – szkolenie wewnętrzne, firma z branży FMCG, luty 2013 (1 dzień szkoleniowy)
  • Zasady prowadzenia badań ewaluacyjnych – szkolenie przeprowadzone dla WUP Białystok we współpracy z APEdukacja Szkolenia, grudzień 2012 (2 dni szkoleniowe)
  • Mierzenie efektywności działań public relations – szkolenie przeprowadzone dla APEdukacja Szkolenia, październik 2011 (2 dni szkoleniowe)
  • Rola badań w public relations – szkolenie przeprowadzone dla Firma 2000, maj i czerwiec 2011 (2 dni szkoleniowe)
  • Nowe media w pracy specjalisty PR – szkolenie przeprowadzone dla APEdukacja Szkolenia, kwiecień 2011 (2 dni szkoleniowe)
  • Narzędzia public relations – szkolenie przeprowadzone dla ITC Centrum Szkoleniowe, listopad 2010 (1 dzień szkoleniowy)
  • Public relations organizacji pozarządowych – szkolenie dla Polickiego Inkubatora Organizacji Pozarządowych, wrzesień 2009 (1 dzień szkoleniowy)
  • Jak mierzyć efektywność działań PR – szkolenie przeprowadzone we współpracy z Informedia Polska, grudzień 2008 (2 dni szkoleniowe)
  • Efektywność PR – szkolenie przeprowadzone we współpracy z IIR, styczeń 2008 (1 dzień szkoleniowy)
  • Pomiar rezultatów działań PR – szkolenie przeprowadzone w ramach projektu PRokultura, II edycja, czerwiec 2007 (1 dzień szkoleniowy)
  • Pomiar rezultatów działań PR – szkolenie przeprowadzone w ramach projektu PRokultura, I edycja, maj 2007 (1 dzień szkoleniowy).

Jeśli chcesz zlecić mi przeprowadzenie szkolenia, skontaktuj się ze mną, a chętnie odpowiem na wszystkie Twoje pytania.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy