Social Media Manual – raport

Ten tydzień obfituje w polskie publikacje dotyczące social media.

Ledwo wypuściliśmy trzeci numer Mediafun Magazyn, a dzisiaj został upubliczniony Social Media Manual – czyli wprowadzenie do social media stworzone wspólnymi siłami kilku firm z branży. Zawiera on między innymi:

  • wyniki ankiety Social Media Manual, o wypełnienie której kiedyś zresztą Was niegdyś prosiłam;

  • teksty o społecznościach z różnych perspektyw – swoje ujęcia prezentują Albert Hupa i Łukasz Dębski
  • teksty o tym, jak social media wpłynęły na public relations – Katarzyna Fabjaniak-Czerniak, Magdalena Popielewicz i Magdalena Grabarczyk-Tokaj
  • przewidywania dotyczące przyszłości social media – Justyna Dzieduszycka-Jędrach, Karolina Chołuj i Błażej Zych
  • o modelu komunikacji w social media – Paweł Stempniak
  • o markach w social media – Albert Hupa
  • o Facebooku – Michał Mizera, Edyta Czarnota
  • o przygotowaniu się organizacji do udziału w social media – Jan Namedyński
  • i mój tekst o prowadzeniu badań w social media.

Do tego case studies: mBank, PKO BP, Harry Potter, Fanta City, Netia Superliga, Fanta Pimp my profile, Sprite i Rynek w Internecie.

Zapraszam do lektury!

Aby pobrać wersję pdf, trzeba kliknąć w download pod raportem w Isssuu, zalogować się do Issuu za pomocą Facebook Connect (czyli wpisać login i hasło z Facebooka) i wtedy można ściągnąć plik w PDF. Dość skomplikowana operacja, dlatego postaram się podać bezpośredni link, jak tylko go otrzymam od naszego koordynatora.

Update: Link bezpośredni do raportu tu.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy