Skuteczne social media – książka za hasło – II etap

Czyli lista haseł, na którą można głosować na Facebooku.

Dziękuję Wam za wszystkie zgłoszenia i propozycje haseł. Poza komentarzami na blogu uwzględniłam też trzy pomysły nadesłane mailowo przez Czytelniczkę Olę.

Oto pełna lista haseł (posortowana alfabetycznie):

  • … doradca marketingowy każdego specjalisty (Artur M.)
  • …bo badania to barometr komunikacji. (Piotr K.)
  • Badaj, aby wiedzieć więcej (Piotr K.)
  • Komunikacja – Relacja – Innowacja (Artur M.)
  • Konkretnie o social media (Ola – propozycja nadesłana mailem)
  • Liczby mówią więcej niż słowo (Piotr K.)
  • Moje porady+Twoje pomysły = sukces (Filip O.)
  • PR – Prywatnie o Reklamie (Daria W.)
  • Są na tym świecie rzeczy, o których nie śniło się największym „blogerom” I „pijarowcom”. Znajdziesz je wszystkie na www.annamiotk.pl (Monika Sz.)
  • Social media – konkretniej się nie da (Ola – propozycja nadesłana mailem)
  • Wiedza + doświadczenie = konkret (Ola – propozycja nadesłana mailem)

Wątpliwości miałam jedynie co do Wujcia Wariatuncia, który bardzo bezpośrednio napisał: „Dawaj książkę! ;)”. Może gdybym prowadziła bloga tylko o książkach, zawierającego liczne konkursy, hasło byłoby zasadne – ale jak na razie moja  Szafka z Książkami to mały, niszowy blogasek…

Lista haseł do głosowania znajduje się tutaj: GŁOSOWANIE. Niestety Facebook zmienił reguły gry i dzisiaj rano opcja z pytaniami już nie działa (a jeszcze wczoraj wieczorem działała!) – ale od czego są Google Docs.

Głosujcie, zapraszajcie do głosowania znajomych! Głosowanie trwa do końca dnia w niedzielę, 14 lipca.

Nagrody czekają 🙂

Skuteczne social media

 


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy