Pomimo recesji budżety na nowe media rosną

Amerykańscy marketerzy zamierzają przeznaczyć większe budżety na nowe media.

Jeremiah Owyang jest autorem najnowszego raportu Forrester Research, „Social Media Playtime is Over”. Raport jest dostępny za opłatą, jednak sama już jego zapowiedź brzmi ciekawie: Recesja przyczyniła się do większego nacisku na marketerów zajmujących się marketingiem interaktywnym, aby dostarczać mierzalnych rezultatów. Podczas, gdy wiele budżetów marketingowych jest okrajanych, więcej niż połowa marketerów mówi, że zwiększą wydatki na marketing w nowych mediach. Dlaczego? Bo te niedrogie narzędzia mogą szybko przekazać przekazy marketingowe poprzez interaktywną dyskusję i działania wirusowe, a właściwie zarządzane, dostarczają mierzalnych rezultatów. Jednak marketingowcy muszą wyjść poza eksperymentowanie i włączyć nowe media do swoich działań marketingowych, mierząc i prezentując ich wartość.

Zdjęcie pochodzi z serwisu sxc.hu


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy