O mnie

Anna Miotk

Uwaga: Wszystkie poglądy umieszczone na moim blogu są moimi prywatnymi poglądami, nie zaś oficjalnym stanowiskiem firmy, w której aktualnie pracuję.

Bio (wersja pełna)

Od początku mojej kariery zawodowej specjalizuję się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (PR, marketing, social media). Obecnie jestem dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Poprzednio, w latach 2008-2014 odpowiadałam za badania i rozwój produktu, raporty i analizy medialne oraz wybrane działania marketingowe dla marki Newspoint. W latach 2001-2007 pracowałam w agencjach public relations. Karierę zawodową rozpoczęłam w 2001 roku w On Board PR. Odpowiadałam za relacje medialne dla firmy Zibi (marki CASIO, Seiko, Atlantic), działania PR korporacyjnego dla firmy Uno Fresco Tradex (obecnie Bakalland) oraz I edycję kampanii edukacyjnej Zdrowe Zatoki dla US Pharmacia. Opracowałam też metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę w 2004 roku. Od 2004 roku byłam związana z agencją Weber Shandwick. Realizowałam projekty dla firm z sektorów: nowych technologii (Agfa, Euronet, BT), FMCG (Danone) oraz healthcare (Abbott Laboratories). Przygotowywałam również liczne strategie komunikacyjne dla potencjalnych klientów firmy. W latach 2005-2007 byłam Account Managerem w ITBC Communication, gdzie koordynowałam realizację strategii komunikacyjnych dla firm z sektora nowych technologii (m.in. Avaya, ArchiDoc, Epicor Software Corporation, Interactive Intelligence, Sabre Holdings) oraz prowadziłam projekt badawczy dotyczący PR w sektorze nowych technologii. Odpowiadałam również za działania PR prowadzone przez agencję.

Z wykształcenia jestem magistrem socjologii, absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W grudniu 2010 r. obroniłam rozprawę doktorską „Metody pomiaru i oceny rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Promotorem mojej rozprawy był prof. Jerzy Olędzki.

Lubię dzielić się swoją wiedzą z innymi, występując na konferencjach i prowadząc warsztaty oraz szkolenia. Prowadzę zajęcia m.in. na Wydziale Zamiejscowym SWPS w Sopocie (Studia Podyplomowe PR), Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie (Studia Podyplomowe Public Relations), Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (Public relations – nowoczesna komunikacja w praktyce) oraz Akademii L. Koźmińskiego (Marketing internetowy). Moje kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills, uzyskany w maju 2010 r. Jestem autorką książek „Skuteczne social media” (Onepress, Katowice, 2013) i „Badania w public relations” (Difin, Warszawa 2012) oraz współautorką książek: „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Leksykon public relations”, „Public relations. Społeczne wyzwania”.  Publikuję artykuły na temat badań w PR, Internetu, pomiaru efektów działań PR i tworzenia strategii komunikacyjnych w mediach branżowych (m.in. Piar.pl, Brief, Marketing w Praktyce, PRoto.pl) Wypowiadam się w mediach biznesowych i marketingowych.  Realizuję projekty badawcze dotyczące tematyki public relations – projekty “Działania public relations w sektorze nowych technologii” i “Opinie polskich specjalistów PR na temat pomiaru działań PR”.

Angażuję się w różne inicjatywy związane z branżą PR/marketingu:

  • od 2009 r. biorę udział w pracach grupy roboczej ds. badań IAB Polska
  • od 2013 r. należę do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
  • w 2013 r. zostałam mianowana do Rady Programowej Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego
  • w 2014 r. byłam członkinią Rady Programowej konferencji Digital Research for Marketing

W wolnym czasie najchętniej czytam polską literaturę współczesną, maluję lub rysuję. Piszę drugiego bloga, „Okruchy”, gdzie umieszczam moje zdjęcia, dzielę się ulubioną muzyką czy umieszczam cytaty. Pobieram też prywatne lekcje śpiewu. Nie daj się zmylić mojemu niskiemu głosowi mówionemu – tak naprawdę jestem dość rzadkim rodzajem sopranu, tzw. koloraturą 😉

Bio (wersja skrócona)

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy