Najbliższe wydarzenia w branży public relations

Kwiecień tego roku obfituje w wiele wydarzeń branży PR. Oto subiektywny przegląd…

  • 6-7 kwietnia, Warszawawarsztaty E-Media Relations zorganizowane przez dział konferencji Pulsu Biznesu (dawne Informedia Polska). Będę wprowadzać w uczestników w tajniki social media i to, jak zmieniły one (czy też nie zmieniły) tradycyjnego public relations.
  • 7 kwietnia, Wrocławkolejna edycja Social Media Day, poświęcona NGOs w social media. Social Media Day to cykliczna impreza zorganizowana przez koło naukowe The Well. Taką oto informację dostałam od organizatorów:
  • Zamiast tylko mówić o dobrych praktykach i szlachetnych ideach, chcemy te dobre praktyki… ustanawiać: przygotowaliśmy specjalną aplikację, dzięki której można pomóc Filipowi, choremu na autyzm synkowi jednego z wykładowców gospodarza konferencji – Instytutu Dziennikarstwa UWr. Wystarczy wysłać SMS o treści PLN.TNH5C na numer 7268 (koszt SMS 2zł + VAT) i wpisać otrzymany w wiadomości zwrotnej kod w ramkę aplikacji na stronie na Facebooku. (…) Podczas konferencji nastąpi krótkie podsumowanie akcji dla Filipa.
  • 7-8 kwietnia, Warszawa – prowadzę szkolenie Nowe media w pracy specjalisty PR dla AP Edukacja Szkolenia. Tutaj temat nowych mediów w PR zostanie przeze mnie potraktowany o wiele bardziej dogłębnie i szczegółowo.
  • 14-15 kwietnia, znowu Wrocław – tym razem Kongres Profesjonalistów Public Relations, czyli dawny Kongres Public Relations pod nową nazwą, w nowym miejscu i w skondensowanej formie (impreza skróciła się z 3 do 2 dni). Temat wiodący: mierzenie efektywności public relations. Tutaj mam jedno z wystąpień otwierających Kongres i będę mówić o nowych trendach w mierzeniu efektów komunikacji.

Zdjęcie pochodzi z serwisu sxc.hu

Zapraszam do udziału!


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy