Konferencje

Występuję na wielu uznanych wydarzeń branżowych, takich jak Kongres Badaczy PTBRiO czy Kongres Profesjonalistów PR. Moje wystąpienia dotyczą głównie tematyki badawczej: badań marketingowych, mierzenia skuteczności działań promocyjnych, mediów społecznościowych czy monitoringu internetu.

2016

  • 10 największych zmian w PR w ciągu ostatnich 15 lat – wykład zamknięty dla firmy z sektora nowych technologii, grudzień 2016
  • Czy wszyscy konsumenci angażują się w interakcje z markami? – wystąpienie podczas seminarium „Siła rekomendacji. Komunikacja nieformalna”, grudzień 2016
  • Jak Internet zmienił naszą wiedzę o odbiorcach działań promocyjnych – wystąpienie podczas konferencji „Wyróżnij się lub zgiń. Nowoczesne formy komunikacji promocyjnej” zorganizowanej przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe i Koło Naukowe KOMUNIKATOR Uniwersytetu Śląskiego, grudzień 2016
  • Ramię w Ramię o reklamie – udział w panelu dyskusyjnym, listopad 2016
  • 10 zasad dobrego pomiaru działań komunikacyjnych – wystąpienie podczas VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, listopad 2016
  • Event Biznes – udział w panelu dyskusyjnym „Event marketing i social media”, październik 2016
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji Lasów Państwowych w Polsce – wystąpienie podczas sesji naukowej Polskiego Towarzystwa Leśnego „Komunikacja społeczna w leśnictwie”, wrzesień 2016
  • Promowanie firmy na Facebooku – wystąpienie podczas Dni Otwartych Warszawskiej Szkoły Reklamy, sierpień 2016
  • Ewaluacja działań komunikacyjnych – wystąpienie podczas spotkania Wzmacniacz.org, czerwiec 2016
  • Skuteczna promocja wydarzeń w mediach społecznościowych – wystąpienie podczas Kongresu Profesjonalistów PR, kwiecień 2016
  • Czy content marketing sprzedaje? – wystąpienie w ramach cyklu szkoleniowego Brief „Content marketing. Analityka”, kwiecień 2016
  • Rzeczy stare i nowe. Jak w dobie mediów społecznościowych zmieniło się prowadzenie działań PR? – wystąpienie podczas konferencji I Love Marketing, marzec 2016
  • Czy content marketing sprzedaje? – wystąpienie w ramach cyklu szkoleniowego Brief „Content marketing. Analityka”, luty 2016
  • Standard pomiaru widowni internetowej – spotkanie Kawiarenka Nowych Mediów, styczeń 2016

2015

  • Analiza treści w mediach i monitoringu mediów – wystąpienie podczas warsztatów rzeczników instytucji kościelnych, listopad 2015
  • Nowoczesne narzędzia analityczne wspierające działania PR w instytucjach niekomercyjnych  – wystąpienie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „PR w instytucjach niekomercyjnych” zorganizowanej przez UKSW, listopad 2015
  • ROI i analityka działań w internecie – prezentacja podczas konferencji E-marketing and Multichannel Strategies for Pharma, listopad 2015
  • Jan Paweł II w oczach użytkowników serwisu Instagram – prezentacja podczas konferencji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, październik 2015
  • Prywatność w dobie social media – prezentacja podczas warsztatów CUBE.ITG i Tech Data, wrzesień 2015
  • Czy PR-owcy potrafią uwieść dziennikarzy? – prowadzenie panelu dyskusyjnego dla Instytutu Spraw Publicznych, Warszawa, lipiec 2015
  • Monitoring promocji wydarzenia w mediach społecznościowych – prezentacja podczas Eventcepcja, Warszawa, czerwiec 2015
  • Mierzenie efektów działań PR – prezentacja podczas PR Webinar Day Prowly, czerwiec 2015
  • Treści, które sprzedają – prezentacja podczas Marketing Progress, Wrocław, maj 2015
  • Jak zarządzić cyfrową śmiercią – prezentacja podczas Digital Marketing Revolution, maj 2015
  • Analiza jest najważniejsza. O wyciąganiu wniosków ze statystyk naszych profili – prezentacja podczas IX Forum Marketingu CPI, kwiecień 2015
  • Blogowanie – prostsze niż myślisz oraz Czy tylko liczba fanów ma znaczenie? – prezentacje podczas Digital Day w Neckermann Polska, kwiecień 2015
  • Najcenniejsza marka. Jak budować wizerunek osobisty w sieci i nim zarządzać? – prezentacja podczas konferencji Człowiek Zalogowany, luty 2015
  • Jak określić moją grupę docelową – prezentacja podczas Marketing Day, Gdynia, styczeń 2015

2014

  • Jeśli celujesz we wronę, nie trafiaj w krowę, czyli o doborze grupy docelowej – wystąpienie na Czwartkowych Spotkaniach Social Media w Łodzi, grudzień 2014
  • Polska blogosfera firmowa w 2014 roku – wystąpienie na konferencji Blog Firmowy Roku 2014, grudzień 2014
  • Instrukcja obsługi agencji PR- czyli ile można wycisnąć od agencji i jak to zrobić? Pomiar efektywności działań PR – dyskusja z udziałem Olafa Krynickiego, managera PR Samsung Polska, podczas X Kongresu Public Relations i Komunikacji, Puls Biznesu, październik 2014
  • Jak social media przekładają się na sprzedaż? (zarówno w obszarze B2B jak i B2C). Analityka w marketingu – znaczenie prawidłowej analizy danych i wyciągania wniosków – wystąpienie w ramach VII Forum Marketingu Internetowego organizowanego przez Centrum Promocji Informatyki, lipiec 2014
  • 7 zasad skutecznego monitoringu social media – wystąpienie w ramach Startup Training, cyklu spotkań organizowanych przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, lipiec 2014
  • ROI w social media. Czy da się policzyć relacje i dialog? – wystąpienie podczas konferencji „ROI w działaniach marketingowych”, Puls Biznesu, czerwiec 2014
  • Czy social media naprawdę sprzedają – wystąpienie podczas spotkania Geek Girls Carrots w Sopocie, czerwiec 2014

2013

  • Pomiar skuteczności i efektywności mediów społecznościowych w marketingu – wystąpienie na seminarium „Marketing zanurzony w społecznościach”, Akademia Leona Koźmińskiego, listopad 2013
  • To co w głowie, czy to co w sieci? –  wystąpienie z dr Tomaszem Baranem na XIV Kongresie Badaczy PTBRiO, październik 2013
  • ROI w social media. Czy można zarobić na społecznościach? – wystąpienie w ramach szkolenia „ROI w mediach cyfrowych” zorganizowanego przez FAT ROI
  • Monitoring prawdę Ci powie. Czego na temat swojej marki możesz dowiedzieć się dzięki śledzeniu mediów społecznościowych – III Kongres Ludzi Marketingu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, wrzesień 2013
  • Odpowiednie dać rzeczy słówko, czyli język branżuni – wystąpienie na Czwartkowych Spotkaniach Social Media w Krakowie, lipiec 2013
  • Jak badać blogosferę – wystąpienie na Czwartkowych Spotkaniach Social Media w Warszawie, czerwiec 2013
  • Skuteczne social media. Jak mierzyć efekty działań w mediach społecznościowych – wystąpienie na spotkaniu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, kwiecień 2013

2012

  • Podlaskie d… ziewczyny, czyli o brandingu regionu w social media – wystąpienie na Czwartkowych Spotkaniach Social Media w Białymstoku, grudzień 2012
  • Wyzwania monitoringu internetu – wystąpienie na III Ogólnopolskiej Konferencji Metodologicznej Medioznawców, zorganizowanej przez Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, listopad 2012
  • ROI – miernik skuteczności działań w social media, czy tylko chwytliwa nazwa – prezentacja na konferencji „ROI – pomiar efektywnosci kampanii marketingowych” zorganizowanej przez Trio Conferences, październik 2012
  • Liderzy czy spamerzy? Czy jesteśmy w stanie zmierzyć wpływ liderów opinii w internecie? – prezentacja na konferencji Social Enterprise 2012, październik 2012
  • Nie tylko Facebook… fora jako ważne narzędzie dyskusji w Polsce – wystąpienie w ramach panelu dyskusyjnego „Bitwa o social media” w ramach XIII Kongresu Badaczy PTBRiO, październik 2012
  • Nie tylko liczba fanów. Mierzenie efektywności działań marketingowych w social media, wystąpienie w ramach spotkania Best Practice Akademii Questusa, październik 2012
  • Sposoby na skuteczny monitoring social media, wystąpienie w ramach Czwartkowych Spotkań Akademii Social media, lipiec 2012
  • Public relations kontra ROI. Jak wygrać bitwę na argumenty z działami marketingu i sprzedaży? – wystąpienie podczas Kongresu Profesjonalistów PR, kwiecień 2012
  • Wyzwania monitoringu social media – wystąpienie podczas warsztatów Akademia Social Media, zorganizowanych przez Personal PR, luty 2012
  • Czy liczy się tylko ROI? Mierzenie efektów działań w social media – wystąpienie podczas konferencji SocialmediaStandard, zorganizowanej przez Internet Standard, luty 2012

2011

  • Firma 2.0 – jak wykorzystać social media w działaniu firmy – wystąpienie podczas konferencji Internet Poland, zorganizowanej przez IAB Polska, listopad 2011
  • Mity i pułapki pomiaru PR oraz najnowsze trendy w pomiarze PR na świecie – wystąpienie podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, zorganizowanego przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, kwiecień 2011
  • Jak nowe media zmieniły PR – wystąpienie podczas warsztatów E-media Relations, zorganizowanych przez Informedia Polska – Puls Biznesu Konferencje w Warszawie, kwiecień 2011

2010

  • Monitoring social media – wystąpienie podczas konferencji PR Kongres, zorganizowanej przez Informedia Polska – Puls Biznesu Konferencje w Warszawie, wrzesień 2010
  • Monitoring sieciowy i badania wizerunku firmy w internecie – wystąpienie podczas konferencji Internet Marketing Summit, zorganizowanej przez Cooper Conferences w Warszawie, czerwiec 2010
  • Jak mierzyć efekty działań public relations?– warsztat przeprowadzony z okazji 1. urodzin Po Robocie w Sopocie, maj 2010
  • Jak monitorować social media – warsztat przeprowadzony dla Stowarzyszenia Młody PR we Wrocławiu, maj 2010
  • Opinie polskich specjalistów PR na temat pomiaru działań PR – wystąpienie podczas IX Kongresu Public Relations w Rzeszowie zorganizowanego przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, kwiecień 2010

2009

  • Rola badań naukowych na temat public relations – wystąpienie podczas konferencji „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu”, konferencja zorganizowana przez Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, wrzesień 2009
  • Nowe trendy w pomiarze skuteczności public relations – prezentacja podczas “V Kongresu Public Relations”, Informedia Polska, wrzesień 2009
  • O czym szumią… internauci – prezentacja podczas IAB Update, wrzesień 2009
  • Pomiar efektywności narzędzi Web 2.0 – prezentacja podczas „Internet Marketing Summit”, Cooper Conferences, marzec 2009

2008

  • Narzędzia monitoringu informacji na blogach i forach internetowych – prezentacja wygłoszona w ramach szkolenia ePR „Mierzalność i skuteczność działań PR i marketingu w Internecie”, grudzień 2008
  • Pomiar skuteczności działań marketingowych i ePR – prezentacja podczas konferencji „Budowanie wizerunku w sieci”, Informedia Polska, listopad 2008
  • Monitoring w Internecie – prezentacja wygłoszona w ramach szkolenia ePR „InternetPR i komunikacja internetowa”, listopad 2008
  • Narzędzia monitoringu informacji na blogach i forach internetowych – prezentacja w ramach szkolenia ePR „Mierzalność i skuteczność działań PR i marketingu w Internecie”, czerwiec 2008
  • Monitoring internetu – prezentacja w ramach szkolenia ePR “Internet PR – przykłady, analiza, trendy”, styczeń 2008
  • Pomiar efektów działań PR w internecie – prezentacja dla stowarzyszenia Kraków PR, październik 2008
  • Jozin z Bazin, „twój stary..”, Chuck Norris… Komunikacja internetowa i sposoby jej mierzenia – prezentacja na ścieżce PR, Konferencja Netvision, kwiecień 2008

2007

  • Czy można rozwiązać kwadraturę koła. O mierzeniu efektów działań PR – uczestnictwo w panelu dyskusyjnym, przeprowadzonym podczas konferencji PR Forum zorganizowanej przez Związek Firm Public Relations, listopad 2007
  • Public relations dla samorządów. Pomiary efektywności – prezentacja wygłoszona podczas konferencji Wizerunek 2007 adresowanej do działów promocji samorządów, październik 2007
  • Rozwiązać kwadraturę koła. Czy można zmierzyć efekty działań PR? – prezentacja wygłoszona podczas Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, październik 2007
  • Pomiar rezultatów działań PR – prezentacja wygłoszona podczas konferencji „Prakseologia public relations” zorganizowanej IFIS PAN, październik 2007
  • Zmierzyć niemierzalne, czyli pomiar działań PR Online – prezentacja wygłoszona podczas VI Kongresu PR w Rzeszowie, kwiecień 2007
  • Pomiar rezultatów działań PR – prezentacja wygłoszona podczas konferencji „Public relations w biznesie”, Wydział Psychologii UW, kwiecień 2007

Jeśli jesteś zainteresowany/a zaproszeniem mnie na swoją konferencję, skontaktuj się ze mną poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem e-mail: kontakt(at)annamiotk.pl.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy