Konferencja Marketing and Technology Congress 2015 – konkurs

Czy takie zagadnienia jak omnichannel marketing, fast data, ambient intelligence oraz programmatic buying, brzmią dla Ciebie tajemniczo? Czy chciałbyś się dowiedzieć, co się pod nimi kryje? Jeśli tak, konferencja Marketing and Technology Congress to wydarzenie, którego nie powinieneś przegapić.

Konferencja Marketing and Technology Congress będzie miała miejsce we czwartek, 16 kwietnia b.r. w Warszawie. Zostało zorganizowane przez grupę wydawniczą PWN i HG INTELLIGENCE S.A. Dotyczy nowoczesnych technologii i trendów w marketingu ściśle związanych z postępem technologicznym. Jednym z głównych założeń konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego marketera, takich jak poznanie narzędzi do skutecznej integracji działań online i offline czy narzędzi content marketingu. Poruszony zostanie również temat ostatnich zmian w prawie konsumenckim i ich znaczenia dla sklepów oraz wykorzystanie systemów płatności mobilnych w działaniach sprzedażowych.

Konferencja Marketing and Technology Congress odbędzie się z udziałem m.in. takich prelegentów, jak:

  • Sylwia de Weydenthal z Facebooka, która opowie o zmieniającej się roli narzędzi marketingowych w erze cyfrowej;
  • Barbara Stawarz z Content King, która opowie o skutecznym marketingu treści;
  • Artur Kurasiński z Fokusa, który tym razem skupi się na marketingu wideo;
  • Piotr Bucki, niezależny konsultant, który poświęci swoją prezentację pokoleniu millenialsów;
  • Andrzej Garapich z PBI (mój szef), który weźmie udział w panelu dyskusyjnym na temat marketingu opartego na danych (data-driven marketing);
  • Adam Malicki z Polskiego Standardu Płatności, który opowie o płatnościach mobilnych
  • Paweł Sala (Fresh Mail) – o faktach i mitach na temat big data;

a to jeszcze nie wszyscy prelegenci. Konferencja Marketing and Technology Congress zakłada dużą dawkę praktycznej wiedzy, opartej na doświadczeniu poszczególnych prelegentów oraz na przykładach zaczerpniętych od innych firm.

Dlaczego pisze właśnie o tej konferencji? Bo mam dwie darmowe wejściówki dla Was od organizatorów. Okazja jest niebagatelna – zwykła wejściówka kosztuje 790 PLN. Jak zwykle poproszę jednak o coś w zamian 🙂

Zadanie konkursowe jest proste:

  1. Zapisz się do blogowego newslettera.
  2. Pozostaw komentarz pod tym tekstem – dlaczego to właśnie Ty powinieneś wziąć udział w konferencji.
  3. Pamiętaj, aby podać w komentarzu ten sam adres e-mail, który podałeś w newsletterze.
  4. Wystarczy, że pozostawisz jeden komentarz.
  5. Na komentarze czekam do środy, 8 kwietnia, do godz. 23:59:59.

Więcej o wydarzeniu dowiesz się na stronie konferencji Marketing and Technology Congress: http://martech.io/

konferencja marketing


  • Katarzyna

    Wróciłam do marketingu po kilku latach przerwy i, jak łatwo się domyślić, nic nie jest takie samo. Konferencja pomogłaby mi się odnaleźć w odkrytej na nowo miłości do marketingu…

  • Katarzyna Wilga

    Bo jestem głodna wiedzy, wiecznie nienasycona, chcę śledzić nowiki i ciągle się uczyć. I w końcu bo jak nie ja to kto? 🙂

  • Dlaczego ja? Bo marketing jest tym, w czym chcę się rozwijać a konferencja jest idealnym miejscem, by zdobyć kolejną porcję wiedzy i inspiracji 🙂

  • Kinia

    Dlatego, że rynek poddawany jest stałym transformacjom, a my jako jego uczestnicy – aktywni, czyli marketingowcy wszelkiej maści oraz bierni, czyli konsumenci – jesteśmy poddawani marketingowym zabiegom. Dobrze więc być na bieżąco jako marketingowiec, by być skutecznym, a jako konsument, by pozostawać czujnym na marketingowe chwyty.

  • Agnieszka

    Chciałabym wziąć udział w konferencji, gdyż, aby dobrze komunikować trzeba być na bieżąco z trendami i nowościami. Dzisiaj tak szybko zmienia się otoczenie, pojawiają się nowe narzędzia i rozwiązania, że aby być na fali trzeba się ciągle uczyć. Wzięcie udziału w tej konferencji byłoby dla mnie okazją do zatrzymania się na chwilę, posłuchania fachowców, wyciągania wniosków i z pasją działania dalej 🙂

  • SwM

    Po ukończeniu w zeszłym roku podwójnych studiów prawniczych w Polsce i Niemczech zaczełam pracę nad własnym projektem i okazało się, że nic mnie bardziej nie fascynuje, aby wstać każdego dnia pełna motywacji z łóżka, niż zagłębianie wiedzy na temat marketingu i nowych technologii. Wbrew woli rodziców i radom wszystkich odłożyłam na bok plany o własnej kancelarii i zamierzam zostać ekspertem w dziedzinie marketingu. Na zdobywanie wiedzy nigdy nie jest za późno, dlatego po tylu latach spędzonych w kodeksach marzę o wzięciu udziału w tak eksperckim wydarzeniu, pełnym praktycznych informacji oraz inspirującym do działania:) swiedrych.m@gmail.com

  • JoannaKu

    Nadchodząca konferencja to zdecydowanie miejsce dla mnie 🙂

    1. Pewną wiedzę w powyższych tematach mam, niektóre zagadnienia chętnie spenetruję dokładniej, w innych potrzebuję posłuchać fachowców, aby dać się przekonać co do ich mocy 🙂
    2. Podoba mi się dobór prelegentów – doceniam i jestem pewna, że wniesie to wiele dobrego w moje doświadczenie.
    3. Chętnie słucham, uczę się i przenoszę to później w praktykę albo rozpoznaję działania w życiu codziennym.
    4. Czuję, że będzie odkrywczo i twórczo!
    5. Bo jak nie Katarzyna Wilga, to ja chętnie 😉

  • Pingback: Marketing and Technology Congress - rozstrzygnięcie konkursu - Anna MiotkAnna Miotk()

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy