Firmy badawcze dostrzegają potencjał mediów społecznościowych

Do firm badawczych, które posiadają swoje narzędzia do analizy opinii z internetu (np. Nielsen i NM Incite), dołączył TNS Polska. Firma wprowadziła swoje rozwiązanie TNS Monitor. Jest to portal wiedzy o wybranej kategorii i rynku, na którym pojawiają się najważniejsze nowe artykuły, istotne dla danego klienta.

Monitorujemy dla naszych klientów informacje o promocjach, innowacjach, ich konkurentach, innych rynkach , mówi Mateusz Galica z TNS Polska. Sprawdzamy również bieżące trendy i na tej podstawie badawcze opracowują rekomendacje do klientów.

Produkt ma ułatwić klientom firmy dotarcie do najbardziej wartościowych i inspirujących materiałów, oraz ich agregowanie – tak, aby ułatwić powrót do nich. Dane do rozwiązania pochodzą z innych systemów agregujących treści z portali i systemów monitoringu social media (m.in. Newspoint). Obecnie TNS Monitor jest testowany przez klientów TNS Polska.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy