• Grzegorz Wolański

    Cieszę się, że zainspirowałem do wpisu. 🙂

    • Anna Miotk

      Inspiracji będzie więcej, ale to na razie tajemnica 😉

  • AlicjaW

    ja ostatnio natknęłam się na aplikację sugester.pl która raczej nie została stworzona z myślą o crowdsourcingu ale myśle ze może wspierać takie działania. Jeśli firma jest gotowa na otrzymanie informacji, pomysłów, sugestii od użytkowników internetu i następnie ich wdrażanie to sądzę ze to narzędzie moze być bardzo pomocne.
    myślę, ze używając takiego narzędzia łatwo też jest zbadać efektywność takich działań bo jeśli za efekt uznamy zrealizowany/wdrożony pomysł sprawa jest raczej jasna. Oczywiście jesli crowdsourcing pojmujemy w aspekcie rozwijania produktu.

    • Anna Miotk

      Alicja, dzięki za info. Wrzucam sobie na listę narzędzi do przetestowania – będzie fajna kontynuacja wątku crowdsourcingowego z kolejnym praktycznym przykładem 🙂

  • antos

    Efektywność crowdsourcingu może być ogromna, z resztą to widać na wielu przykładach jak ten http://www.innowacje.tv/crowdsourcingowe-tworzenie-utworu-muzycznego/ gdzie wiele osób współpracuje w obrębie branży muzycznej. Wydaje mi się, że ludzie w zwyczajnej rozmowie na pewien określony temat sami mogą inspirować się do rewelacyjnych pomysłów.

  • Pingback: Crowdsoursing czyli o machaniu do klienta | marketing-mix()

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy