Druga książka – badania w social media

Wysłałam pierwszą wersję mojej drugiej książki do wydawnictwa. Tym razem tematem są badania w social media.

Pisanie było tym razem niezłą walką. Z własnym zmęczeniem – początek roku to był czas kończenia prac nad pierwszą książką, „Badania w public relations”, której ostateczną wersję oddałam do wydawnictwa pod koniec lutego. Zdrowie mi też nie dopisywało. W pracy działo się tyle, że nie byłam w stanie wieczorem sklecić zdania nad komputerem. Do tego co i rusz ktoś coś ode mnie chciał – a to pojawiały się prośby o teksty, a to o wystąpienia na konferencjach, do których przecież też się trzeba przygotowywać (a potem po nich odpoczywać). Dopiero czas wakacji przyniósł trochę spokoju, co pozwoliło bardziej poświęcić się pisaniu. Rzecz jasna, przez to zaniedbałam oba blogi, ten i książkowy, i praktycznie nic na nich nie pisałam – tak już mam, że nie umiem dzielić swojej uwagi na jedno duże zadanie i wiele mniejszych równocześnie.

Dlaczego podjęłam się pisania kolejnej książki w tak krótkim terminie? Pojawił się wydawca z konkretną propozycją – a ja marzyłam, żeby właśnie napisać taką książkę dla tej firmy. I kiedy marzenie się urealniło, trzeba było zakasać rękawy i wziąć się do ostrej pracy. Chociaż zdaję sobie sprawę to jeszcze nie koniec – na pewno będą poprawki i uzupełnienia, wspólne tworzenie strategii promocji, a potem sama promocja. A póki co, muszę solidnie odpocząć.

Za jakieś dwa tygodnie wracam do regularnego pisania na blogu, mam nadzieję, że z głową wypoczętą i pełną świeżych pomysłów.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy