Digital Research for Marketing – zaproszenie, konkurs

Dzisiaj mam dla Was zaproszenie na konferencj臋 o badaniach dla marketingu i niespodziank臋 馃檪

Ot贸偶 ju偶 za dwa tygodnie, 26 marca, w Warszawie odb臋dzie si臋 konferencja Digital Research for Marketing, w skr贸cie DR4M. To konferencja聽o聽badaniach dla marketingu. Odpowiada na zapotrzebowanie specjalist贸w marketingu (z firm i korporacji dzia艂aj膮cych na polskim rynku) oraz bran偶y internetowej. Uczestnicy wydarzenia b臋d膮 mogli zdoby膰 wiedz臋 z zakresu wykorzystania narz臋dzi badawczych on-line w dzia艂alno艣ci firmy oraz dzia艂aniach strategicznych i marketingowych zwi膮zanych z mark膮 czy produktem. Ide膮 konferencji DR4M jest po艂膮czenie 艣wiata badawczego z聽marketingowym oraz prezentowanie zagadnie艅 badawczych w 艂atwy i przyst臋pny spos贸b. Wi臋cej o konferencji mo偶ecie dowiedzie膰 si臋 na jej stronie: dr4m.

DR4M

I teraz uwaga. Do zdobycia jest jedno darmowe zaproszenie na konferencj臋. Zadanie jest proste: napisz komentarz i przekonaj mnie, 偶e to w艂a艣nie Ty powiniene艣/powinna艣 wzi膮膰 udzia艂 w konferencji. Na komentarze czekam do niedzieli, 16 marca, do godz. 23:59:59.


  • Magdalena Irena

    narz臋dzia badawcze
    to dla mnie rzeczy sprawcze

    to z nimi pracuj臋
    i te偶 je projektuj臋

    bo bez statystyk, przypis贸w
    nie ma dobrych serwis贸w

    dlatego pilnie je 艣ledz臋
    i now膮 zdobywa膰 chc臋 wiedz臋

    i taka wej艣ci贸wka w prezencie
    to dla mnie by艂oby szcz臋艣cie 馃槈

  • tatadwojki

    OMG – bo nie pisz臋 strasznych wierszyk贸w.

  • Aleksander Szulc

    Te偶 bym z ch臋ci膮 wpad艂 馃槈

  • Katarzyna Mietli艅ska

    Jestem studentk膮 Zarz膮dzania (3 rok) oraz Prawa (3 rok) i interesuj臋 si臋 dzia艂alno艣ci膮 marketingow膮 przedsi臋biorstw, a w szczeg贸lno艣ci aspektem wykorzystania internetu i w艂a艣nie badaniami z ni膮 (dzia艂alno艣ci膮) zwi膮zanymi. Uczestnictwo w tej konferencji jest dla mnie ogromn膮 szans膮 do poszerzenia wiedzy oraz mo偶e znacznie wp艂yn膮膰 na przysz艂e wybory zwi膮zane z nauk膮, praktykami.

  • W mojej (jeszcze ca艂kiem niedawno nowej) pracy us艂ysza艂am:”Nie trzeba by膰 ekspertem, by mie膰 wyczucie, by nie bawi膰 si臋 w agencj臋 PR „tutajpadanazwapewnejmarki”, rz膮dnej s艂upk贸w, wykres贸w i statystyk”. By艂am 艣wie偶o po lekturze „Skuteczne social media” i zaproponowa艂am kilka narz臋dzi oraz podes艂a艂am zebrane dane…i to by艂a reakcja. Ale mimo to wola艂abym zosta膰 ekspertem i to jest pow贸d dlaczego chcia艂abym wzi膮膰 udzia艂 w szkoleniu 馃槈

  • Asia

    Dlatego, 偶e Internauci s膮 coraz bardziej 艣wiadomi, a Internet coraz bardziej mierzalny. Dlatego, 偶e liczy si臋 efektywno艣膰 dzia艂a艅 i konkretne liczbowe wyniki. Dlatego,偶e sko艅czy艂 si臋 czas gdybania i obietnic bez pokrycia. Dlatego, 偶e web 3.0, cloud computing, internet of objects, big data to nie puste s艂owa, ale konkretne zauwa偶alne trendy w ewolucji internetu, kt贸re trzeba zna膰, 艣ledzi膰 i testowa膰. Dlatego, 偶e klienci oczekuj膮 znajomo艣ci, rekomendacji wska藕nik贸w, szacowania efekt贸w i realizowania szacunk贸w. A tego bez wiedzy, bez narz臋dzi- bez porz膮dnego wiedzowego i narz臋dziowego toolkita marketera nie zrealizujemy.

  • Micha艂

    Witaj Anno,

    Postanowi艂em doda膰 sw贸j komentarz klasycznym rzutem na ta艣m臋, czyli chwil臋 przed zako艅czeniem zbierania przez Ciebie komentarzy konkursowych 馃檪

    Chcia艂bym wzi膮膰 udzia艂 w konferencji DR4M, poniewa偶 jej tematyka trafia bezpo艣rednio w moje zainteresowania (analityka internetowa, badania internetu, e-marketing – na co dzie艅 zajmuj臋 si臋 marketingiem internetowym).
    Przyjrzenie si臋 prelegentom oraz tematyce ich wyst膮pie艅 utwierdzi艂o mnie w przekonaniu, 偶e b臋dzie to warto艣ciowa konferencja i warto przejecha膰 dla niej p贸艂 Polski!
    Licz臋 tak偶e na poznanie w kuluarach nowych os贸b, z kt贸rymi b臋d臋 m贸g艂 wymieni膰 si臋 do艣wiadczeniami oraz nawi膮za膰 d艂u偶sze relacje, kt贸re by膰 mo偶e zaowocuj膮 w przysz艂o艣ci jakim艣 wsp贸lnym projektem.

    B臋dzie mi bardzo mi艂o, je偶eli wybierzesz w艂a艣nie m贸j komentarz 馃檪
    呕ycz臋 udanego tygodnia!

    Pozdrawiam,
    Micha艂

Strona korzysta z plik贸w cookies w celu realizacji us艂ug zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy