Cyber 7.0 – kolejna edycja konferencji PTBRiO o badaniach online

Cyber 7.0 już za dwa tygodnie. To jedna z tych konferencji, w których bardzo lubię brać udział, czyli Cyber, dawny CyberResearch, organizowany przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Konferencja odbywa się wczesną wiosną i poświęcona jest temu wycinkowi badań, który dotyczy internetu. Nie muszę chyba mówić, że dla mnie, jako dla medioznawcy internetowego, temat jest szczególnie ciekawy.

Cyber 7.0

Gdzie, kiedy i o czym

Cyber 7.0 odbywa się 6 kwietnia, jak poprzednio w Centrum Nauki Kopernik, miejscu, które z nowoczesną nauką dobrze się kojarzy. Tegoroczna edycja jest poświęcona dwóm zagadnieniom – na ile można jeszcze mówić o wyraźnej granicy między światem wirtualnym a światem realnym. I czy w dobie coraz większego szumu medialnego wokół sztucznej inteligencji można mówić o tym, że nasz świat wkrótce przestanie być skoncentrowany na człowieku? Czy może zdarzyć się tak, że nasze miejsce wkrótce zajmą inteligentne istoty? I jaki wpływ będzie to miało na rzeczywistość biznesu – a tym samym na prowadzenie badań marketingowych.

Wydarzenie i prelegenci

Konferencja Cyber 7.0 będzie się składała z trzech bloków: prezentacyjnego, warsztatowego oraz imprezowego. W bloku prezentacyjnym będzie można posłuchać sporej grupy prelegentów. Ja sama najbardziej ciekawa jestem tego, co powiedzą: Aleksandra Przegalińska (Akademia L. Koźmińskiego), Jan Zając (Uniwersytet Warszawski), Tomasz Opalski (ING Bank Śląski) i  Aleksandra Mozalewska (UX Symetria) oraz Michał Kot i Maciej Brysiak (IQS). Konferencję zakończą eksperckie warsztaty poświęcone wykorzystaniu danych pochodzących ze źródeł online. Później zaplanowano jeszcze część nieoficjalną.

Więcej informacji: http://www.ptbrio.pl/cyber70/

Notka powstała we współpracy z PTBRiO.