Publikacje

Jestem autorką dwóch książek, rozdziałów książkowych oraz artykułów w mediach branżowych. Zadowoleni czytelnicy mówią, że mam dar objaśniania nawet najbardziej skomplikowanych spraw i logicznego, precyzyjnego wywodu. Czy tak jest, przekonaj się osobiście:

Książki

Rozdziały książek i publikacje pokonferencyjne

  • Mierzalność działań online – rozdział w podręczniku „E-marketing” pod red. Grzegorza Mazurka [w przygotowaniu]
  • Pomiar widowni internetowej – narzędzia analityczne i ich zastosowania – artykuł umieszczony w materiałach po konferencji „Wyróżnij się lub zgiń. Nowoczesne formy komunikacji promocyjnej” zorganizowanej przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe i Koło Naukowe KOMUNIKATOR Uniwersytetu Śląskiego [w przygotowaniu]
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji Lasów Państwowych w Polsce – rozdział publikacji pokonferencyjnej „Komunikacja społeczna w leśnictwie”, Polskie Towarzystwo Leśne , s. 43-52
  • Kanonizacja Jana Pawła II w oczach użytkowników serwisu Instagram – rozdział książki „Wielkość czy autorytet? Jan Paweł II w przekazach polskich mediów podczas Jego kanonizacji” red. Jerzy Olędzki, s. 321-336
  • Social media – rozdział w książce „Wskaźniki marketingowe” pod red. Roberta Kozielskiego, Wolters Kluwer, Kraków 2015, s. 531-562
  • Opinie polskich specjalistów PR na temat pomiaru PR – artykuł w publikacji pokonferencyjnej „Nowe media. Wyzwania i ograniczenia”, red. nauk. Tomasz Gackowski, Instytut Dziennikarstwa, Warszawa 2013, s. 61-86
  • Ekwiwalent reklamowy – przeszłość, która się kończy – artykuł w książce „Public relations. Nowe trendy”, red. Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Karina Stasiuk-Krajewska, Newsline, Rzeszów 2011, s. 7-18
  • Rola badań naukowych na temat public relations – artykuł w książce „Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu”. Wybór i redakcja naukowa Jerzy Olędzki. ASPRA-JR, Warszawa 2010, s. 207-228
  • Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych – artykuł zamieszczony w książce „Badania i pomiar efektywności w public relations”, praca zbiorowa pod red. D. Tworzydło i Z. Chmielewskiego, Newsline, Rzeszów 2010, s. 25-67
  • Wybrane hasła przedmiotowe – Leksykon PR pod red. J. Olędzkiego i D. Tworzydło, Newsline, Rzeszów 2009
  • Jak mierzyć efektywność działań public relations – artykuł w czasopiśmie Prakseologia 148/2008, s. 161-170
  • Wyzwania public relations w dobie usieciowionej gospodarki i sieciowego społeczeństwa – rozdział książki „Public relations. Społeczne wyzwania & Public Relations Across Borders”, praca zbiorowa pod red. Jerzego Olędzkiego, Aspra, Warszawa 2008, s. 103-114

Artykuły

Gdybyś chciał/a, abym przygotowała dla Ciebie tekst, skontaktuj się ze mną przez formularz kontaktowy lub pod adresem kontakt(at)annamiotk.pl.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityka Ciasteczek. OK, rozumiem.

Partnerzy